Βγήκα από το μπάνιο με τα εσώρουχα και επειδή ξέχασα να πάρω τις πιτζάμες μου.
Τα μάτια του Jungkook έπεσαν φυσικά πάνω μου και άρχισε να με 'γδύνει' με το βλέμμα του.
Με πλησίασε και με έχωσε στην αγκαλιά του.
"Μυρίζεις υπέροχα!"Είπε μόλις με αγκάλιασε.
"Σαμπουάν φράουλας είναι αυτό." Του είπα κοιτώντας τον πονηρά και γέλασε. Φορούσε μόνο το παντελόνι χωρίς καμία μπλούζα και μπορούσα άνετα να θαυμάσω τους καλοσχηματισμένους κοιλιακούς.
Καθώς περπατούσε για να βάλει την άσπρη του μπλούζα, του φαινόταν το άσπρο μποξεράκι Calvin Klein και αμέσως δάγκωσα τα χείλη μου.
Γιατί να 'ναι τόσο καυτός γαμώτο?
"Πάντως η φωτογραφία κρατάει περισσότερο." Τον άκουσα να λέει γελώντας και συνειδητοποίησα ότι βρίσκομαι μπροστά του μόνο με τα εσώρουχα κοιτώντας το σώμα του λες και είμαι καμία λυσσάρα.
Τον κοίταξα έκπληκτη και αμέσως ένιωσα τα μάγουλά μου να κοκκινίζουν. Άνοιξα τη ντουλάπα και άρπαξα τις πιτζάμες μου.
Έβαλα το μοβ μου παντελόνι της πιτζάμας και μία άσπρη κοντομάνικη μπλούζα.
"Δεν χρειάζεται να ντρέπεσαι, μωρό μου που κοιτάς το σώμα μου.."μου είπε καθώς με πλησίασε και με φίλησε στα χείλη μου. "Εξάλλου και εγώ θαυμάζω το υπέροχό σου σώμα." Άρχισε να χαϊδεύει τη μέση μου. "Και τον υπέροχο κώλο σου!" Πρόσθεσε και ζούληξε -όχι με πολύ δύναμη- τα οπίσθιά μου και τον κοίταξα με γουρλωμένα μάτια.
"Δηλαδή όταν περπατάω μπροστά σου εσύ αυτά κοιτάς?"του είπα και καλά εκνευρισμένη και εκείνος γέλασε.
"Τις περισσότερες φορές!" Μου έκλεισε το μάτι και πήρα μία βαθιά ανάσα.
"Μάλιστα.." μουρμούρισα και τον φίλησα στα χείλη. Μείναμε έτσι για λίγο αλλά σταματήσαμε όταν ακούσαμε την εξώπορτα να ανοίγει και να κλείνει. Αμέσως και οι δύο γουρλώσαμε τα μάτια μας.
"Irene είσαι εδώ?" Ακούστηκε η φωνή της μαμάς μου από κάτω.
Ελπίζω να 'ναι μόνη της και όχι με τον πατέρα μου αλλά.. Μισό! Ο μπαμπάς μου είναι στη γιαγιά μου οπότε η μαμά της θα 'ναι μόνη της.
"Τι κάνουμε τώρα?" Με ρώτησε ελάχιστα τρομαγμένος και ξεφύσιξα.
"Τίποτα! Θα πάμε κάτω." Απάντησα ανασηκώνοντας τους ώμους μου και εκείνος με κοίταξε με σηκωμένο φρύδι.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝓅𝒶𝓈𝓉 // 𝒥𝒿𝓀
FanficΔύο παιδιά. Irene και Jungkook. Αυτά τα δύο παιδιά είναι κολλητοί από πολύ μικρά. Αλλά τι θα γίνει όταν ο Jungkook στην ηλικία των 12, λόγω ενός προβλήματος των γονιών του, θα μετακομίσουν εκτός Κορέας? Επιστρέφει όμως μετά από μερικά χρόνια. Όταν...