Κεφάλαιο είκοσι-τρία

373 64 23
                                    

Παρασκευή

"Να προσέχεις!" μου φώναξε η μαμά μου από τη κουζίνα καθώς έκλεινα τη πόρτα. Πήρα μία ανάσα και προχώρησα προς το αμάξι του Jin.

Άνοιξα τη πόρτα και κάθισα στη θέση του συνοδηγού ενώ από πίσω μας βρισκόταν η Min Ha.

"Γεια σας!" τους χαιρέτησα με ένα χαμόγελο και έκλεισα τη πόρτα.

Εκείνοι αντί να μου μιλήσουν, μου χαμογέλασαν. Ο Jin έβαλε μπρος και άρχισε να οδηγεί λογικά προς το μεγάλο γήπεδο του σχολείου μας όπου θα έπαιζαν ποδόσφαιρο το σχολείο μας με μία άλλη ομάδα του Busan. Άκουσα πως η αντίπαλη ομάδα έχει ωραία αγοράκια πάντως.

"Οι άλλοι?" ρώτησα κοιτάζοντας τους.

"Ο Namjoon και ο Suga είναι ήδη εκεί για τις θέσεις. Τώρα θα πάμε να πάρουμε τον Jhope και θα πάμε εκεί." μου εξήγησε ο Jin χωρίς να πάρει το βλέμμα του από το δρόμο.

Σταματήσαμε έξω από το σπίτι του Jhope και ύστερα εκείνος ήρθε και κάθισε δίπλα από την Min Ha.

"Γεια σας!" είπε με ένα πλατύ χαμόγελο και πραγματικά με έκανε να νιώσω καλά.

Πάντα όταν τον βλέπω να 'ναι με αυτό το χαμόγελο με κάνει να νιώθω υπέροχα.

Φτάσαμε στο γήπεδο και ο Jin πάρκαρε το αμάξι στο parking. Βγήκαμε έξω και αρχίσαμε να κατευθυνόμαστε προς το γήπεδο. Είχε πολύ κόσμο και γενικά γινόταν χαμός. Από την αριστερή μεριά των κερκίδων καθόταν το σχολείου του Busan ενώ από την δεξιά το σχολείο μας οπότε προχωρήσαμε προς την δεξιά ελπίζοντας να δούμε τα αγόρια.

"Παιδιά να 'τοι!" φώναξε ο Jhope για να τον ακούσουμε και τον ακολουθήσαμε. Πήγαμε στα παιδιά και κάθισα δίπλα στον Namjoon. Τον αγκάλιασα σφικτά και τον φίλησα στο μάγουλο.

"Είστε ώρα εδώ?" τον ρώτησα.

"Κάνα 20λεπτο περίπου!" απάντησε με το ωραίο του χαμόγελο.

Μέχρι να ξεκινήσει ο αγώνας μιλάγαμε για διάφορες μαλακίες μέχρι που τα κεντρικά φώτα έπεσαν στο γήπεδο.

Ξεκινάει!

Σκέφτηκα και χαμογέλασα στον εαυτό μου. Η αγωνία με έχει καταβάλλει και αρχίζω να κάνω νευρικές κινήσεις.

𝓅𝒶𝓈𝓉 // 𝒥𝒿𝓀Where stories live. Discover now