✧Kapitola 2✧

8.4K 207 8
                                    

𝒷𝑜𝓈𝓈

Nicholas

„Pane, o problém, který jste měl jsme se... postarali."  Vzhlédl jsem od papírů od jedné akce, kterou jsem dokončil chvilku předtím než má sekretářka vešla.

„Fajn Elis, zrušte mi na dnešek všechny schůzky, které mám mít." Přikývla, popošla k mému stolu, sedla si na něj a vyhrnula si sukni. Tu, jen tak mimochodem, nepotřebovala ani pozvedávat, abych mohl vidět její spodní prádlo. Jen jsem nad tím protočil oči, tohle je tenhle den už podruhé. Mám rád ženy, to ano, ale teď na to nemám náladu ani čas. Zvedl jsem se ze židle, vyšel z kanceláře a poté i z budovy.

Dva bodyguardi už na mě čekali před limuzínou a byli připraveni mi otevřít dveře. Vešel jsem do auta, když vtom mi někdo zavolal. Netušil jsem co se děje jelikož mi na můj soukromý mobil volají lidi jenom, když to předem vím. A taky sakra netuším kde vzali moje číslo.

Zvedl jsem to, „Kdo sakra jste a jak to, že máte moje číslo?!" Takhle většinou pozdravím neohlášené volající. Nojo no, při mé práci musí být jeden obezřetný.

„Niku, tady Adam." To byl ten moment kdy jsem se uklidnil. „Kurva víš, jak nemám rád, když mi voláš přes neznámý číslo!" Adam se začal smát, „Jop, vím to, ale zapomněl jsem. Volám, abych zjistil jestli jsi na dnešek večer volnej." No jasně, že zapomněl, spíš mě chtěl jenom naštvat, idiot.

Začal jsem se smát. „To tě tvoje žena pustila jo?" Zeptal jsem se pořád s úsměvem na rtech. „Haha, fakt vtipný. Tak co, chceš si vypít pár drinků a zaš-" Otázku nestihl ani dokončit, jelikož na něj začala jeho žena křičet: „ Adame dávej si pozor na jazyk!" Znova jsem se začal smát, „promiň miláčku," a začal jsem se smát ještě víc. Už si ani nepamatuju,  kdy naposled jsem se tak dobře zasmál.

„Sklapni Niku! Takže jsme domluveni na osmou v Neon's?" Zamyslel jsem se nad tím, co kecám, rozmýšlet jsem se ani nemusel. „Uvidíme se tam brácho." Zavěsil jsem to a řekl řidiči ať mě hodí domů.

Zavibroval mi mobil a oznámil mi nově příchozí zprávu od Alexe Ashwooda.

Čau kámo! Doslechl jsem se, že jdeš dneska do Neon's

Přečetl jsem si tu zprávu a pomyslel si, jak to, že to kurva ví tak rychle? A pak mi to docvaklo. Adam je sakra horší než baba, co se roznášení informací týká a nechtějte vidět ten fofr, když na někoho má šťavnatej drb.

To si přece nemůžu nechat ujít. Jak to vypadá s tebou?

Ani nevíš jak bych rád, ale jsem mimo město s Johnem a Danym. Musíme vyřešit jeden problém v Itálii, mohl bys nám trochu helfnout?

Pokusím se, co potřebuješ?

Máme  mezi  sebou špeha, teda aspoň myslím, tak by se nám hodilo, aby to někdo přišel prověřit.

Ok, dej mi týden, mám se o něj postarat až ho najdu?

Ne, nemusíš. Jen mi dej jména a já si to s nima vyřídím. 

Bav se a hlavně nezapomeň použít kondom!

Už jsem mu chtěl odpovědět ano mami, ale on si to nezaslouží. To poslední co teď potřebuju je mít děcko. Na tvář se mi vloudil úšklebek, dneska se rozhodně budu bavit. Najdu si holku co mi zahřeje postel a pak děj se vůle boží. No dámy, mějte se na pozoru, Boss se blíží. 

(ne)šťastnou náhodouKde žijí příběhy. Začni objevovat