5.Inceputul Razboiului

338 28 6
                                    


Lucas:

După ce am ajuns in pădure, am intampinat primele obstacole, acestea fiind , iluziile create de pădure și senzația de oboseala care devine din ce in ce mai mare .Ne-a luat ceva timp , însă la un moment dat i-am simtit mirosul mamei si a umor baieti din haita , am gasit-o pe mama la pământ și acoperită de sânge, la fel si ceilalti ...

•••••••••••••••••••••••••♤••••••••••••••••••••••••

Am ajuns cu ei acasa , unde doctorii haitei au preluat situația, eu așteptând , si Sebastian privindu-ma îngrijorat, de data asta fara ochelarii lui de soare , deoarece i-a pierdut pe drum , însă imi pare bine , cand ii privesc ochii ma mai liniștesc puțin.
Tata era dinou plecat , habar n-am unde , inteleg ca nu a putut să se ducă după mama , deoarece după ce mi-a dat mie puterea lui de alpha , a fost slăbit, însă sa dispară asa ...

După două ore lungi de așteptare, am intrat si am vazut-o pe mama.

- Mama , esti bine ? întreb eu îngrijorat

- Da dragul meu , stai linistit , dar cum am ajuns acasă? Aiden si ceilalti sunt si ei bine ? am vazut ca fata ei devenea din ce in ce mai îngrijorată in timp ce scotea cuvintele pe gură.

- Da ei sunt bine , eu v-am gasit si v-am adus , însă Aiden , pe el nu l-am văzut, chiar daca i-am simtit mirosul slab...ii raspund eu regretand ca nu e aici , pe el am vrut sa-l numesc beta , deoarece este sau era cel mai bun prieten al meu...

- Aiden era cu noi , probabil l-au luat ostatic ....tatal tau unde este , intreaba ea .

- Nu stiu , dar spune-mi cine , cine v-a facut asta ? pun eu intrebarea care ma macină si ma umple de furie ...

- Draga , nu fi nechibzuit , te rog ....ma implora mama , ii este frica sa nu ma rănesc.

- Mama , doar zi-mi cine a făcut-o, pentru ca daca nu o sa aflu si singur ...ii raspund hotarat.

- Bine , e vorba despre haita " Luna noua " , dar nu face ceva neglijent si periculos , te rog ....Poate nu par dar sunt foarte puternici , nu am avut nici o șansă, am fost depășiți numeric...ma informează ea .

- Mama , nu-mi pasa daca sunt in top 3 , nu imi pasa daca sunt puternici , iar haita noastră este puternică, însă voi nu ati fost decat o mână din toata haita , asta este razboi , trebuie sa-l gasesc pe tata si sa planificăm totul ...pas cu pas , spun eu nervos si hotarat .Mama a vrut să se ridice și să mă calmeze , dar a scalcit de durere , moment în care am mărit nervos iar ochi mei au început să strălucească mai puternic , albastrul din ei accetundu-se .Am să-i extermin de pe fata pământului, pe toti , continui eu , folosind cel mai sinistru ton al vocii mele , speriindu-i pe toti , înafară de mama si de Sebastian care asculta tăcut din tocul ușii..

- Apropo , ce cauta alpha Sebastian aici ? intreaba mama dezorientată .

- A pai , vezi tu , e el, se pare ca ...a ...am....ma balbai eu , stai , de unde sti cum îl cheamă, intreb eu realizând ca ea i-a spus pe nume ...

- Păi, tatal tau si cu mine il stim de la adunariile haitelor , de ce ?

- Păi, Nu stiam , ei bine se pare ca el e....ma tot balbaiam de parca nu puteam sa vorbesc ,ce dracu ...

- Eu sunt perechea lui , se pare ....ma întrerupe Sebastian , ranjind.

- Pe bune ? Intreaba mama uimită...

- Da mama , stai linistită si eu am fost uimit cand ne-am dat seama , adica suntem bărbați și alpha ....Nu prea suna a ceva posibil in urechile mele , dar se pare ca nu putem sa stam unul fără celălalt, spun eu rușinat pana la urma .

Perechea imposibila~Yaoi +18~♡PAUZĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum