Dedicat:☆ YasminaLoredana☆ inca de la primele capitole , m-ai urmărit iar asta m-a ajutat foarte mult , multumesc !!!♡♡♡
Era tocmai Sebastian care arată ca naiba, habar nu am de ce sau cum a ajuns el profesor aici dar nici nu-mi pasa ...bine niciodată nu am avut profesori asa de tineri asa ca m-a facut puțin curios ...eu am lăsat legatura deschisa deoarece nu am de ce sa ma feresc de el asa ca Levi a încercat să vorbească cu noi:
Convorbire spirituală:
- Hei , sunteti bine ?Le.
- De ce nu am fi ?L.
-Poate ca ar fi mai bine daca am vorbi despre ce s-a intamplat ....Le.
- Ce s-a intamplat ? L.
- Sti tu in seara aceea in pădure...Le.
- Aaa, nu mai contează, e ok .L.
- E ok..deci ne-ar iertat ? Le
- Da stai linistit , nici nu ne-am supărat...s-a anunțat începutul luptei asa ca poate ar fi mai bine sa începem, pa L.
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○
Am început lupta iar Sebastian părea puțin agitat, se reținea de parca cine stie ce ar fi trebuit să facă, m-am enervat si i-am transmis prin legatura " lupta si lasa prostiile " iar apoi a luat lucrurile puțin mai in serios.Atunci când îți închizi umanitatea lupul tau se supune , nu poate sa refuze asta si atunci el își pierde sentimentele dar isi atinge adevarata putere, atunci când un lup ramane fara sentimente este de 2 ori mai puternic deoarece de multe ori sentimentele sunt vinovate de înfrângerea într-o luptă...A fost greu , al naibi de greu dar l-am batut in forma de om ...însă apoi când am luptat in forma de lup l-am înfrânt prea usor pe Levi ...nu stiu ce e cu el ...nu m-am putut distra deoarece nu a putut lupta el la capacitate maximă, plictisitor😑.
Seba dintr-o dată s-a schimbat la față si a iesit din arena ...fără a mai spune ceva ...In scurt timp au venit rezultatele si am trecut lejer asa cum ma si asteptam....însă la academie e foarte plictisitor...bătăliile de aici sunt nimik in comparatie cu meciurile contra umbrelor făcute de Eris pentru ca eu sa am cu cine ma bate ...asta numea ea antrenament ...alergare 100 de km pe zi si multe altele , escaladari...dar aici e prea monoton...ar trebui s-o vizitez pe mama sa vad ce mai face haita ...dar parca nu-mi prea pasa ...si ei sunt plictisitori..poate ca ar trebui sa ma duc la "vânătoare " după ore ...{ vânătoarea inseamna goana dupa acei varcolaci alungați din haite din cauza prostiilor pe care le-au facut ...care deseori se aliază...}deci poate că o sa ma scape puțin in sângele lor azi...astea fiind spuse am dat sa plec de la ultima ora spre pădurea în care se zvonește că acei prostscrisi își contiua linistiti viata dupa ce le-au nenorocit-o altora . Cand trec pe holul lung care duce spre ieșire, cineva ma prinde de braț si ma trage in debaraua ingrijitorului , eu nervos deja stiind cine e după miros..l-am mușcat de mana pe care mi-a pus-o la gura , fiind satisfăcut de înjurăturile pe care le supsotea si geamatul acela dulce de durere... acum mai ramane de vazut doar ce vrea...nu prea am chef de el ...- Lucas , nu-mi spune ca ai facut-o ...imi zice îngrijorat Sebastian.
- Sa fac ce ...il intreb plictisit.
- Cum adică ce , spune-mi sincer ...ti-ai închis umanitatea ?ma intreaba trist.
- Da ..si ?de ce faci fata aia ...eu nu tin minte ca asta sa fi fost un secret ....ii zic ironic.
- Bine , am inteles ...nu te mai retin , dar tine minte ceva , ai facut o mare prostie...imi spune cu privire dezamăgită.
- Ia stai tu un pic , ce alegere mai aveam , eram copleșit de tot felul de lucruri îngrozitoare din vina ta ...eu am venit să-ți explic niste lucruri si m-am trezit cu tine in bratele la o femeie, ia spune ...macar saruta bine ?il intreb ironic.
CITEȘTI
Perechea imposibila~Yaoi +18~♡PAUZĂ
Hombres LoboDoi alpha , se intalnesc si de atunci nu s-au mai putut desparti,au ramas legati unul de celalat , insa multe intamplari si prejudecati, i-au făcut să-și dorească să nu fi fost asa , asta pana se cunosc mai bine ....Ce se va intampla cu ei si cu ha...