6.Trucurile vrajitoarei

290 29 0
                                    


Lucas :

Nu am putut crede ce am auzit , Sebastian , asa cum îl stiu eu de doar câteva ore , sa-mi spuna rușinat asa ceva si sa lase garda jos , ei bine nu de tot, însă suficient pentru ca eu sa-mi dau seama ca tine la mine .Totusi nu pot avea incredere in el , si sunt multe lucruri care stau intre noi . Suntem amândoi baieti, amândoi suntem conducători si avem responsabilitati si familii diferite , nu prea vad un viitor sigur alaturi de el.

- Nu stiu ce sa zic , Sebastian ....murmur eu într-un final, puțin trist .

- Ok , nu te grăbesc ...o sa-mi răspunzi tu cand vei fi pregatit , mi-a răspuns el cald.

- Mersi ...Acum hai sa intram in cabana , am schimbat eu subiectul.

- Nu, tu nu te apropii dinou de acea cabana , imi spune Sebastian puțin nervos si autoritar.

- Trebuie , însă de data asta nu ma voi arunca cu capul înainte, voi încerca să o atentionez pe Eris ca sunt eu si ca poate lasa barierele jos ....il lămuresc eu.

- Bine , dar cum ? ma intreaba el nedumerit.

- Păi, v-am trebui sa ii las putin sânge pe bariera , astfel ea v-am recunoaște persoana care vrea sa intre .

- Cât sânge, mai exact , intreaba iritat.

- Doar un strop , dar ca sa fim siguri că nu se va închide tăietura pana sa curgă sânge, probabil ma voi tăia mai tare asa ca îndepărteazăte, te rog ....murmur eu cat de convingător pot .

- Sa zicem , dar sa sti ca nu-mi place ideea.....Nu se va mai repeta , continua el si apoi se întoarce cu spatele.

M-am tăiat destul de adânc, dar nu ma plâng, se va vindeca deci e ok. Am lăsat un strop pe bariera si imediat am vazut -o pe Eris ieșind fericită ca ma vede, dar și îngrijorată pentru ca isi da seama ca am un alpha puternic langa mine , nedumerită de ce s-a intamplat cat am plecat, i-am povestit tot cu ajutorul lui Sebastian. Expresia ei a luat multe forme pana a ajuns la una definitiva , un zâmbet mare pe fata.

- Am , de ce zâmbești Eris ....intreb putin stânjenit.

- Cum sa nu zâmbesc, Lucas , timp de doi ani , cât am petrecut împreună, tu te gândeai doar la perechea ta si familia ta, bine si la postura de alpha , tu de ce nu te bucuri .Eu tin foarte mult la tine asa ca ma bucur pentru tine chiar daca tu nu poti sa vezi clar ce e in fata ta ....imi raspunde Eris puțin dezamăgită, ce am mai facut acum...

- Ce vrei sa spui cu asta , intreb eu putin nervos.

- Vreau să spun că .....tu trebuie să-ți dai seama singur de asta , e foarte important ....însă asta nu inseamna ca nu iti voi da un impuls....nu vreau sa il las pe bărbatul ăsta simpatic sa sufere prea mult din cauza ca tu esti un prostanac, m-ai auzit tărtăcuță ? ridica ea tonul , nu am mentionat mai devreme însă mătușa Eris e destul de violență si aspră cateodata ...ma sperie puțin.

- Și cum o să-i oferi acel impuls , intreaba Sebastian.

-Pai asteapta si ai sa vezi , eu trebuie sa plec sa aduc lemne pentru semineu , dar ma duc singura, voi stati aici , beti-va ceaiul, odihniti-va , maine avem o zi lungă....o sa dureze ceva , sa ma apuc de treaba continua ea mai șoptit.

- Bun , deci ...Nu m-am lămurit deloc ....spun după ce iau o mare gură de ceai.

- Eu cred ca sunt destul de lămurit, e o mătușă drăguță, chiar daca nu plac vrăjitoarele, ea e de treaba , e pe gustul meu ....imi mărturisește Sebastian.

Si asa s-a lăsat liniștea peste noi , pana cand la un moment dat , m-am dus sa mai bag un lemn in semineu , dintr-o dată, luandu-ma amețeala si leșinand in bratele lui Sebastian care imediat m-a prins si apoi a leșinat și el , eu ajungând deasupra lui.

Perechea imposibila~Yaoi +18~♡PAUZĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum