Lucas :
După aceea zi ,am hotarat sa mergem acasa sa vedem ce s-a întâmplat cu tata si sa planifică razboiul ...nu am de gand sa renunț. Ora 15:00 , am plecat de dimineata de la cabana si am gasit-o pe Eris cu mama si pe tata povestind .Se pare ca el a plecat la o veche cunostinta ca sa afle unde am diaparut cand am plecat dupa mama si am fost rapit si nu m-am mai intors.Insa nu stiu ce sa fac cu Sebastian , adica. ..nu vreau sa-l implic. ..asta este lupta mea , noi suntem impreuna de o zi ...nu pot si nici nu vreau să-i cer să-și riște viața pentru ca eu sa-mi răzbun familia. Dar nici nu pot sa-l husui de aici , adica am zis ca o sa stea la mine 3 saptamani si eu ma tin de cuvant .Of zeița de ce tocmai acum si-au gasit si ăștia sa imi atace haita .Totusi , orice ar fi nu-i pot ierta. Cat despre Sebastian ...suntem impreuna însă nici macar nu ne-am sărutat si simt ca totusi ceva este în neregulă cu noi ...ar trebui sa fim mai apropriati însă noi suntem un pic mai reci unul cu altul..dacă el nu face nimic in seara asta eu am sa sparg gheata.As putea sa-l duc in " locul acela " nimeni nu știe de el ..eu sunt singurul care a văzut acea minunăție din natura ...si pe drum o plimbare nocturnă romantică nu suna rau ....ia stai un pic , eu m-am prostit la cap ...fac planuri ca o adolescentă îndrăgostită...nu retrag tot ce am gândit ..eu nu fac chestii romantice. Mi-am dat 2 palmi si am sperat ca o să-mi revin si fix atunci a intrat el pe usa Sebastian ....
-Buna , ce faci ?îl întreb neutru.
-O , bine stau si eu pe-aici , dar tu ?imi raspunde el si nu stiu cum dar mai mereu raspunsurile lui se termina cu o intrebare.
- Bine , pe dracu bine ...uite ceva vreau sa vorbim .ii spun hotarat.
- Ok, despre ce ma rog ?continua el.
- Păi, uite eu am intrat într-un război si stiu ca am spus că o sa stai aici 3 săpt. Insa cred ca ar fi mai bine pentru amândoi daca te-ai întoarce la haita ta si ti-ai vedea de treaba ...nu vreau sa te implic in problemele mele.Si oricum, tu nu crezi ca ne-am cam grabit cu relația asta ...amândoi suntem ca doua cuburi de gheață, asta nu este o relație de iubire , este o relație parca forțată....ii spun eu trist.
- Poate ca ai dreptate ..dar eu am fost rece doar pentru ca nu am vrut să grăbesc lucrurile si sa te sperii , partea cu războiul ...ei bine nu te pot lasa la greu, daca-ai fi rănit ...nu as suporta gândul ....nu pot sa te parasesc asa ...imi zice Sebastian.
- Asta se aplica si in cazul meu ...ii spun soptit , nu vreau sa am slabiciuni ...el simt ca devine slabiciunea mea .
- Sti ceva , mai bine lăsăm discutia asta pe mai târziu...vreau sa ies sa ma plimb puțin...e un parc in apropriere, vrei sa vi cu mine , adica oricum nu putem sa ne despărțim deci .....ii propun rușinat.
Vreau doar sa ma liniștesc și apoi o sa vad ce ar trebui sa fac .- Sigur ..imi raspunde el blând.
Am plecat spre parc însă pe drum am dat de cine nu trebuia .....
Se pare ca razboiul a inceput fara sa-mi dau seama !!!
Stiu ca este scurt însă nu prea am avut timp sorry, maine incepe scoala deci va fi mai complicat însă am sa incerc sa postez cat de des pot ♡♡♡
CITEȘTI
Perechea imposibila~Yaoi +18~♡PAUZĂ
LobisomemDoi alpha , se intalnesc si de atunci nu s-au mai putut desparti,au ramas legati unul de celalat , insa multe intamplari si prejudecati, i-au făcut să-și dorească să nu fi fost asa , asta pana se cunosc mai bine ....Ce se va intampla cu ei si cu ha...