14.Prietenii si gelozia

247 26 7
                                    

Lectura plăcută!!!♡♡♡
Melodia asta, m-a ajutat să trec peste unele greutății ale vieții ,de-acum încolo o sa pun cate o melodie de genu la fiecare capitol [ doar daca imi amintesc ]sper sa le ascultați daca nu le stiti, sau daca le stiti sa imi spuneti parerea voastră ♡♡♡.

Dimineata urmatoare m-am trezit greu iar cand am deschis ochii , am observat ca Seba nu era acolo cu mine , m-am simtit atat de prost ...ar trebui sa-i spun adevarul dar , simt ca daca o sa afle lucrurile nu vor decurge bine .Ori o sa se enerveze , ori o sa ma urasca , sau poate doar o sa se prefaca ca asta nu ne-a afectat deloc relatia .Oricum s-ar sfarsi asta , nu e de bine ..ce ar trebui sa fac eu in situatia asta.
Stiu, am sa ma duc la Anna , o prietena foarte buna care cu siguranta va sti ce e de facut, ea fiind mai mare si mai matura mi-a fost mereu ca o sora , cred ca ea e una dintre putinele persoane care stiu adevarul , prin ce am trecut totul s-a petrecut in perioada cand ea a fost plecata asa ca mi-a fost greu sa-i spun prin ce am trecut, eu am crescut cu tradatorul ala si cu ea , mi-a lipsit dar parca mi-e frica sau rusine sa dau ochii cu ea dupa ce s-a intamplat cu Aiden , mereu am crezut ca ea il placea ..Zis si facut , mi-am dat intalnire cu ea la locul nostru care defapt este o cafenea mica dar dotata in care noi ne-am cunoscut acum prea multi ani ca sa-mi amintesc cat a trecut. Tin la ea foarte mult ..insa cateodata e prea obsedata de viata privata a altora , fapt care nu ma prea bucura.Insa in ultima perioada a fost cam aeriană, ma mir ca nu m-a cautat sper doar sa nu fi intrat în probleme sau ceva...

De Seba nu am mai auzit nimic si nici nu am incercat sa dau de el ...poate e mai bine sa-i ofer ceva timp sau mai bine zis , mi-e rusine sa dau ochii cu el dupa tot ce s-a intamplat, cine stie ce crede sau mai bine zis , ce o sa creada despre mine cand o sa afle.Nu e de bine , deja imi lipseste atingerea sa ca de gheata , lucru care nu ma deranjeza , ba chiar e unul din lucrurile mele preferate la el.Toate astea s-au intamplat prea repede si poate ca e normal ca lucrurile sa nu mearga tocmai perfect ..insa el parca incet incet ii da culoare vietii mele care pana acum am avut grija sa o mentin alb negru .Sau poate ca ar fi normal sa incercam sa mergem inainte prefacandu-ne ca nimic nu e in neregulă cu noi, dupa ne-am certa zilnic, ne-am desparti intr-un sfarsit si apoi doar zeita stie...

Sebastian:

Am plecat , cum m-am trezit un vechi prieten mi-a trimis mesaj ca vrea sa ne vedem neaparat urgent.Pe Rei il stiu de mult timp insa am pastrat cu greu legetura deoarece el se tot muta iar eu la un moment dat nu am mai tinut pasul fiind ocupat cu haita si altele iar el e omega..Insa daca e o persoana in lumea asta pe care as putea-o numi prietenul meu , el e acela.Sper ca Lucas sa nu se supere .....am uitat sa ii las un bilet , mai bine ii dau mesaj cand ajung acolo , nu vreau sa-l trezesc, e atat de angelic cand doarme dar cateodata imi da impresia ca el e fix pe dos.Am ajuns la noua sa locuinta si am batut la usa insa din cauza auzului meu foarte dezvoltat, am putut auzii niste gemete pe care unii le-ar numi dragute , altii scarboase sau exagerate , putin rusinat cu gandul la Lucas , deoarece aceste sunete nici macar nu merita sa fie comparate cu gemetele lui , acum ca ma gandesc , as vrea eu mai mult dar parca, cu el pana si o simpla imbratisare e de-a dreptul rupta din alta lume , e la cu totul alt nivel fata de ce am mai experimentat eu in trecut, acum ca vine vorba , cand ma intorc acasa ar trebui sa rezolv situatia cu falsa mea pereche care apropo mi-a dat 1 milion de mesaje si telefoane, pe care eu desigur le-am ignorat, acum ca l-am gasit pe el , nu am niciun motiv sa mai vorbesc cu ea .Ei bine , cred ca mai bine plec , nu cred ca e nevoie de ajutorul meu acum ...insa cand sa plec se deschide usa , in fata mea fiind Rei cu un alt tip , amandoi dezbracati , eu sunt indiferent la astfel de lucruri asa ca m-am auto invitat si l-am intrebat calm pe Rei care-i faza iar el se uita curios la mine .

-Zi-mi odata ce vrei de la mine ca plec...ii spun plictisit.

- Stai asa , ce ai patit de esti asa de posomorat...ma intreaba el parca interesat de starea mea psihică .

Perechea imposibila~Yaoi +18~♡PAUZĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum