25.Ce mai contează?

87 13 4
                                    

Sebastian:

A trecut atata timp si totusi nu stiu ce sa fac . Am fost acolo , am fost in trecut. M-am uitat la o varianta de-a mea mai tanara si tampita . A trebuit sa ma privesc pe mine declarandu-i iubire eterna unei curve si mai rau este ca trebuia sa ma gandesc la Lucas in timp ce ma vedeam cu femeia aia , cum o sarutam , cum ii ofeream iubire , cum i-o trageam .Stiu ca asta este trecutul , dar eu am retrait toti acesti ani , ma simt de parca toate astea s-au intamplat ieri .In fiecare noapte visez , dar nu il visez pe Lucas , nu asa cum as fi vrut , eu contui sa o visesez pe ea , pe Anabelle.De Lucas aud din cand in cand de la Drake .M-am impacat cu el , cu greu , dar am reusit . El inca are o legatura detul de stransa cu Lucas deci ma tine la curent . Nici nu stiu daca am dreptul sa fiu dezamagit , eu am luat atatea decizii pripite , nu e vina lui si totusi nu pot sa scap de gelozie , nici nu mai stiu daca ceea ce simt eu pentru el e real sau doar o iluzie , ca toate astea.Imi vine sa rad de mine, cand Eris m-a avertizat se vede ca nu prea am luat-o in serios .El pare fericit , un baiat cu o viata perfecta fara mine...am nevoie de timp , vreu sa stiu sigur ce simt , sunt furios pe acea faptura Anabelle dar sunt si mahnit de moartea sa .Zeita , ce s-a intamplat cu mine? , Lucas este perechea mea , doar la el ar trebui sa ma gandesc , eu de ce ma gandesc la ea?...Cineva imi intrerupe gandurile batand la usa , era Drake , pe care l-am poftit in sala tronului , da , acum eu sunt regele demonilor , asa cum trebuia sa fiu de la inceput.

- Ce s-a intamplat , Drake ?...incep eu o conversatie care se pare ca nu o sa fie foarte placuta , are fata aia care imi spune ca e de rau.

- E vorba de Lucas , el si-a amintit de tine ...imi spune serios , dar vad o urma de ingrijorare pe chipul sau.

- O parte din mine imi zice sa ma bucur dar nu pot...nu acum ,nu inca Drake ...ii raspund calm.

- Ar fi mai bine sa te gandesti putin mai mult , daca in maxim 3 luni nu te arati , Lucas si-a jurat ca o sa te dea uitarii pentru fatuca aia , Kim ...imi spune suparat.

- Stiu si eu cat de grava este situatia , dar intelege-ma .Pana acum cateva zile ,mi-as fi dat si viata pentru el , iar acum nu ma pot gandi decat la o anumita femeie , nu crezi ca am dreptul la un timp de meditare? ...toamai mi-am amintit de viata mea , am recapitulat atatia ani ...vreau o gura de aer ...Anabelle fie ca imi place sau nu , nu imi paraseste gandurile , crezi ca ar fi corect sa ma intorc la el in strarea asta si sa ma prefac ca il iubesc ...tip la el dupa care ma ridic de pe tron si arunc paharul cu whiskey.

- Frate , tu stai sa te gandesti la o mare nenorocita cand Lucas , singura persoana pe care o agreez inafara de tine pe lumea asta si la care tin, sufera si isi ineaca amarul in toate cacaturile , il simt , Seba , el nu mai e acelasi , se schimba tot mai mult , daca il pierzi acum , o sa regreti mai tarziu...imi raspunde cu acelasi ton grav.

- Nu e alegerea mea , nu stiu de ce e in capul meu, nu o vreau dar se pare ca nu tine de mine .Cat despre Lucas , stai linistit , el are o viata frumoasa...oricum o irosea langa mine .Nici eu nu mai sunt acelasi , trebuie sa acceptam amandoi ca lucrurile se schimba si sa trecem peste...ii raspund calmandu-ma.

- Dar nu-mi vine sa cred ca tu vorbesti asa ...se rasteste el la mine privindu-ma dezamagit.

- Ce se intampla cu tine?, il intreb deja iritat de comportamentul sau.

- Ce s-ar putea intampla , sti foarte bine ca eu simt tot ce simte el , nici nu vreau sa simti ce simt eu acum , e pur si simplu pierdut si nimic nu il ajuta , nici prietenii , nici parintii , nici Eris , nici Kim , nici fumatul , nici bautura , petrecerile , antrenamentul...absolut nimic nu il scapa de golul lasat de tradarea ta .Esti un nenorocit , acum te-as lua la bataie dar nu o fac pentru ca simt ca te iubesc din cauza lui, e calm , mult prea calm , fata de toti tianand cont de sentimentele sale , se simte tradat , fix ceea ce uraste , si nu doar fata de tine ci si fata de toti cei la care tine , pentru ca toti il mint pentru tine , prostule...stai asa , vrea sa vorbeasca cu mine.....e ultimul lucru pe care îl spune pana sa isi închidă ochii și se facă tăcut.

Perechea imposibila~Yaoi +18~♡PAUZĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum