20.Cine deține controlul?

220 22 18
                                    

Sebastian:

Ma simteam vinovat , as fi putut sa-i spun tot adevarul despre mine si despre familia mea ...era momentul perfect ...insa nu am avut curaj , am stiut ca daca-i spun aveam sa-l pierd dinou asa ca am zis ca pot sa aman partea asta ceva timp....si sa ma bucur de momentele petrecute impreuna , atractia asta dintre noi devine dureroasa pentru ca noi nu am avansat deloc , majoritatea perechilor fac ritualul de imperechere imediat cum afla ca sunt perechi , la noi a trecut aproape o luna deja , o luna in care am tot acumulat presiune sexula ...ca s-o numesc asa , nu mai pot...am nevoie de el , vreau sa-l ating , vreu mai mult ...el e speriat asa ca o s-o iau usor pana cand se acomodeaza ....

L-am dus sus si l-am asezat pe pat ,am inceput sa-i las pupici mici de la barbie pana pe gat si apoi am inceput sa-i desfac incet nasturii de la camasa , unul cate unul pupand fiecare zona dezgolita pana la abdomen ...I-am privit dinou fațuca aia draguta, era rosu , gemea de placere pentru urechiile mele incantate parul ravasit si totusi atat de dragut si sezy , cine se putea abtine cu o asa priveliște in fata ochiilor , ma excita din ce in ce mai tare , Levi deja facea tumbe de incantare in capul meu ...l-am sarutat lung transformand micul sarut intr-unul din ce in ce mai senzual , eu eram imbracat intr-o camasa neagra iar el ezitant m-a apucat de gulerul ei si m-a tras si mai aproape de el , eu bucurandu-ma ca a luat initiativa .Am rupt sarutul si i-am muscat dinou lobul urechii dupa care l-am lins el gemand foarte tare, stiu ca ala este unul dintre puctele lui sensibile asa ca nu ezit sa il atac fiind pofticios din fire.Ochii ni s-au intersectat dinou si am observat dorinta si el a tanjit dupa asta atata timp...s-a uitat de cateva ori la abdomenul meu care era inca acoperit , stiam ca tanjea dupa el ...insa vroiam ca el s-o faca ...asa ca i-am soptit "Nu ezita , fa ce vrei tu,iubire" atunci el cu degetele tremurande a inceput sa-mi desfaca incet nasturii , eu fiind multumit .Cand a terminat si-a asezat palmile pe pieptul meu si a inceptut incet sa le plimbe pe tot abdomenul meu lasandu-se prada dorintei , zeita ce bine se simte ...nu m-am lasat mai prejos asa ca genunchiul meu si-a gasit locul intre picioare sale , eu acum simtindu-i barbatia prin pantaloni , iubirea mea era gata de joaca asa cum eram si eu ...asa ca am inceput sa imi plimb degetele pe sfarcurile sale el gemand tot mai tare...

Lucas:

In momentul in care mi-a dat camasa jos m-am inrosit si mai tare , adevarul e ca vroiam de mult timp sa-i simt patratelele sub degetele mele , palmile sale si degetele sale lungi deja se plimbau nestingherite pe corpul meu , deci si eu pot ...mai ales ca el mi-a dat permisiunea , oh zeita ce patratele are , ele o sa fie cauza mortii mele , muschii sai putin mai dezvoltati decat ai mei se simt asa bine in contactul cu pielea mea , pur si simplu simt niste vocuri electrice trecandu-mi prin tot carpul eu pierzand in fata dorintei ...piciorul sau era intre picioarele mele fapt care m-a rusinat si mai tare deoarece stiam ca o sa imi simta erectia care cred ca este destul de maricica ...afurisitul , vede ca sunt rusinat si totusi ranjeste .
Cand si-a trecut degetele pe sfarcul meu un suspun mi-a scapat printre buze , observ ca asta chiar ii ofera satisfactie asa ca imi acopar gura , el dupa ce imi mai tachinaza sfarcurile un pic s-a aplecat spre ele si a inceput sa faca cercuri cu limba si sa le linga , apoi a inceput sa le suga ...eu muscandu-mi propia mana ca sa nu ii dau acea satisfatie ...isi ridica privirea plina de dorinta spre mine si imi spune" Te rog nu le acoperii , vreau sa te aud" nu am putut rezista asa ca i-am facut pe plac si el s-a intors la treaba lui , eu imbarligandu-mi degetele in parul sau moale , imi place sa fac asta , nu a mai durat mult si el mi-a muscat un sfarc dupa care l-a lins strangandu-mi fundul foarte tare si am gemut puternic dandu-mi drumul in pantaloni , fiind foarte socat ca doar de la atat mi-am dat drumul incepand sa tremur de placere sub el,m-am mai linistit putin cand mi-am dat seama ca si el si-a dat drumul oftand satisfacut ..,oare chiar asa e , adica el a mai fost cu atatea persoane mult mai sexy decat mine , nu cred ca are cum sa fie satisfacut doar cu atat...scuze Seba dar deocamdată nu pot sa-ti ofer mai mult...

Perechea imposibila~Yaoi +18~♡PAUZĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum