15.Dezamăgirea...

207 22 16
                                    

Încă una dintre melodiile care imi amintesc cu drag de trecut , ei bine...lectura placuta ♡♡♡.

Sebastian:

Normal ca nu mai rezistam , eu ma simteam mizerabil noroc ca Levi nu este aici., nu as vrea ca el să vadă asta , dar eram atat de nervos in aceelas timp, nu stiam cum sa reactionez , am incercat sa ma abtin pana cand el insfarsit mi-a simtit prezenta , ia luat ceva , se vede ca era foarte prins in ce facea de nu mi-a remarcat prezenta ...sta pur si simplu si se uita la mine mai intai uimit apoi suparat apoi ingrijorat si apoi furios , cum ar trebui sa reactionez , gandesc eu prea mult... as putea sa plec pur si simplu si sa rup orice legatura cu el ...chiar daca va fi foarte complicat...sau as putea pur si simplu s-o omor pe blonda si apoi sa ma despart de el care ar fi tot complicat dar macar as fii impacat cu ideea ca ea , persoana asta care l-a atins nu mai e sau as putea pur si simplu sa-i omor pe amandoi si sa ma scap de toate problemele alea ...insa tocmai el ..cel care mi-a zis ca uraste inselatul face asta ...totusi , daca l-as ranii , mi-as face mai mult rau mie decat lui...ohhhh gata , nu ma mai gandesc ,ce zici de varianta numarul doi , o omor pe ea si apoi o sa vad ce se intampla...astea fiind spuse ,m-am napustit asupra ei , Lucas fiind prea socat ca sa realizeze ce se intampla insa cand si-a revenit , s-a transformat intr-o secunda si s-a pus in fata ei aparand-o aici in fata mea , deci ca sa inteleg , el a ales-o pe ea ...am marait rau de tot la el insa in acel moment el mi-a raspuns cu aceeas moneda , asta inainte ca fata lui sa se schimbe ... a inceput sa tuseasca si s-a prabusit langa mine , ochii sai au devenit negri si a inceput sa se agite si sa transpire , atunci normal eu l-as fi lasat acolo si as fi omorat-o pe aia insa fara sa-mi dau seama , eu l-am luat pe sus si am inceput sa-l car spre casa .... femeia aia a vrut sa ma urmeze dar am marait la ea si cred ca a inteles mesajul. Eris e singura mea speranta , sper ca ea va sti ce e de facut...Lucas , iubire , doar rezista pana acasa ..stai ..iubire ..iubire pe naiba dece il ajut eu pe tradatorul asta , nu cred ca o sa inteleg vreodata acest sentiment , de parca numai noi doi suntem in lume iar el e universul meu care defapt se stinge usor chiar sub ochii mei , nu , nu il las ... nu pana cand nu ii aud macar scuzele tampite pe care cel mai probabil le va inventa sau poate ca nici macar atat nu va face ...fata lui cand a vazut-o pe femeia aia in pericol...oare el o sa priveasca si pe mine vreodata asa...

Lucas:

E a nu stiu cata oara cand ma regăsesc in aceasta pozitie , eu m-am trezit ...toata lumea îngrijorată , eu derutat ...ei fericiti ca am deschis ochii...însă de această dată Seba nu ma priveste cu drag ba chiar as putea spune ca ma priveste cu ură... și sincer nici nu vreau să dau vina pe el adică are toata dreptatea din lume si poate că nu trebuia să procedez așa până la urmă, e perechea mea și trebuia să încerc să rezolv cumva lucrurile între noi însă când l-am văzut năpustiinduse asupra ei nu am putut rezista știind că una dintre cele mai importante persoane din viața mea ere in pericol sunt sigur că Anna nu avea nicio putere în fața lui nici o șansă
.. așa că am simțit nevoia să intervin dar nici măcar nu mi-a dat timp să îi spun ce se întâmplă cu adevărat ar trebui să clarificăm lucrurile dar nu cred că mă va crede după privirea aceea de gheață nu e bine macar e aici macar e cu mine nu mă așteptam să mai vrea să dea ochii cu mine vreodată acum ca m-am t trezit, el a plecat și am încercat să mă ridic să îl întorc din drum și să îi spun adevărul însă nu am putut nu are si o durere foarte mare de cap mai luat am oftat de durere și apoi m-am întins înapoi în pat și Eris era îngrijorată de starea mea însă observat că mai degrabă o duc rău cu starea psihică deoarece atunci când el nu este de partea mea totul este degeaba dacă el ma respinge, nu cred că aș putea să continui jocul ăsta numit "viață" un joc nedrept ,dar pe care noi suntem obligați să îl jucăm.I-am mai simțit mirosul ceva timp dar apoi a s-a făcut dispărut ...am vrut să vorbesc cu Adam , sa-l am de partea mea , în relația noastră , el e cel care ma încurajează si ma ajuta sa trec peste fel si fel de greutăți...însă acum nu mai am pe nimeni, bine poate ca o mai am pe Eris ...dar cine stie cat va mai dura pana cand ma va lasa si ea balta ca toti ceilalti...sau ma va trăda ..ramane de vazut.
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
Am stat de vorbă cu ea ... eram trist dar și supărat...însă în timpul discuției, Levi m-a contactat prin legatura { ei pot vorbi prin legatura inca din momentul in care ochii lor s-au întâlnit...lafel si cu haitele lor doar ca la ei este din momentul in care s-au nascut ca si fi a unui alpha , sper ca intelegeti }.

Perechea imposibila~Yaoi +18~♡PAUZĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum