Am alergat prin pădure, urmărit de Alpha , nu m-am întors sa-l vad dar pot să-i simt prezenta , la un moment dat ,am cedat și am căzut într-un lac din apropiere, am sperat ca apa sa ma ducă departe , însă acel Alpha încă ma urmărea, pregătit sa sară după mine , de ce nu poate sa închidă ochii și sa ma lase sa plec ?
Sebastian:
Eu sunt Alpha , conduc haita "Bestiile lunii " de 5 ani , am 26 de ani și încă nu mi-am găsit perechea, însă pentru ca nu am vrut să fiu singur , am mințit și am pus o puștoaica care s-a îndrăgostit de mine sa pretindă că este perechea mea , chiar dacă nu o plac deloc , îmi satisface cât de cât nevoile ....Pe lupul meu interior îl cheamă Levi și este o fire radioactiva as putea spune , câteodată mi-e greu sa-l controlez , dar pana acum nici nu am avut vreun motiv pentru a-l ține în lesă, deoarece mie îmi place sa ucid , nu ma deranjează când ucide ...Am ochii cenușii însă când ma transform devin roșii , părul negru și am 1,95 , dar ma bucur ca sunt înalt. Levi este negru , mare și foarte puternic , este perfect , din punctul meu de vedere .
Ieri când veneam de la o întrunire a vârcolacilor , m-am trezit cu un lup mare , alb și frumos dar plin de sânge , sărind peste mașina mea .Nu pot sa înțeleg ceva, când privirile ni s-au intersectat pentru o secunda am simțit ceva ce nu am mai simțit în toată viata mea , ce-a fost asta , el ce cauta aici și de ce l-am salvat , fără ca măcar să mă gândesc la asta ? Înafară de oameni mei , nimeni nu a mai avut ocazia de a fi salvat de mine în persoana , eu ucid , nu salvez .Nu după foarte mult timp s-a transformat într-un tânăr plin de răni și vânătăi din cap pana-n picioare .Perfect , l-am dus și la doctorul haitei, ceva ma intriga în privința lui .Ii ordon unui omega sa mi-l aducă imediat pe Ronald , el este acel beta pe care l-am ales doar pentru ca îmi plăcea privirea sadică din ochii lui , însă e enervant câteodată, de exemplu , cum îmi va explica el mie prezenta acestui puști în curtea mea, pe teritoriul meu...
Ii simt mirosul , Ronald e la ușă , am deschis ușa, el rămânând cu o mână ridicată deoarece se pregătea să bată la ușă.- Bine ați revenit acasă Alpha...îmi urează zâmbind pentru ca nu știe ce-l așteaptă ...
- Pe dracu , am ajuns acasă și numai anomalii se petrec , ce e cu băiatul ala , vreau sa știu totul despre el , unde a dispărut Lili (perechea mea falsa ) și de ce nu păzește nimeni teritoriul , am fost prin pădure și nu am găsit niciun gardian , ce sunt toate astea , și nu îndrăzni sa ma minți ca te omor cu mana mea ...tip nervos...
- Băiatul l-am găsit pe teritoriu , nu știu cine e sau ce e , de unde vine , doar am vrut să mă joc cu el puțin...Lili a plecat la cumpărături de două zile nu a mai dat pe-aici iar gardienii , s-ar putea sa le fi dat liber azi , spune el zâmbind de parca nu înțelege gravitatea situației....
- Ronald , tu ești prost sau tâmpit? întreb eu curios de ce va răspunde .
- Nici una nici alta , de ce? întreabă el parca nedumerit de prostiile pe care le-a făcut în 3 zile cât am fost plecat .
CITEȘTI
Perechea imposibila~Yaoi +18~♡PAUZĂ
Loup-garouDoi alpha , se intalnesc si de atunci nu s-au mai putut desparti,au ramas legati unul de celalat , insa multe intamplari si prejudecati, i-au făcut să-și dorească să nu fi fost asa , asta pana se cunosc mai bine ....Ce se va intampla cu ei si cu ha...