Lucas:
Dupa ce mi-au explicat că totul a fost jocul murdar al vrajitoarei, mi-am mai revenit ,mai înainte eram pe punctul de a plânge. Nu numai ca am vazut ce am vazut , dar am pierdut controlul dinou ...dacă se mai repeta , Eris mi-a spus in particular ca s-ar putea sa devin mai sensibil in fata demonului deci trebuie sa am grija de acum încolo. Însă acum altceva ma neliniștește, ce ar trebui sa fac cu Sebastian , adica el mi-a spus ce simte iar eu trebuie să-i dau un răspuns. Eris , mi-a tinut un mare discurs despre asta si mi-a doborat toate scuzele, scuze pe care le-am inventat ca motive pentru care nu ar trebui sa fiu cu el. Dar defapt eu doar ascundeam faptul că mi-era teama , un sentiment străin mie , nu pot sa spun ca sunt familiarizat cu acest sentiment ...nu l-am experimentat prea mult in dealungul vieții mele .Deci acum e acum , stau pe fotoliu in fata șemineului , eu intr-un capat ,Sebastian in celalalt capat. El pare puțin distras asa ca incep conversatia de care imi este teama .Acum ori niciodată.
- Auzi , ii zic încet iar el isi indreapta privirea spre mine .As vrea sa vorbim , este ceva important , cred ...am continuat eu.
- Sigur, ce e Lucas ...sti ca mie imi poti spune orice . ....imi raspunde el blând. Vocea sa groasă și autoritară, acum suna diferit in urechile mele , e ca o simfonie de cate ori deschide gura ...chiar dacă câteodată spune numai prostii .
- Ei bine , trebuie sa-ti mărturisesc ceva, ii spun încercând sa-mi adun curaj.
Azi cand am vazut ce am vazut , mi-am pierdut controlul, si este un lucru care se intampla doar in situatii extreme .Dacă imaginea acea a provocat asta , nu pot sa deduc decat un lucru ,tin la tine , chiar daca nu vreau sa recunosc . Sunt o persoana destul de închisă in sine , deci nu prea imi exprim sentimentele de obicei ...imi e teama de puține lucruri , dar mi-a fost teama sa imi accept sentimentele fata de tine , deci imi pare rau ca a durat asa de mult .... dacă inca simti la fel, da vreau sa ne dam o sansa ...Însă am câteva condiții necesare ....ii mărturisesc eu într-un sfarsit puțin rușinat si speriat de ce va zice.- Și care sunt condițiile, ma intreaba el , de cand am inceput sa vorbesc ...expresia lui facială nu s-a schimbat ...a rămas serios , nu a arătat niciun sentiment....oare nu mai simte la fel...
- Ei bine , stiu ca o relație e clădită din siceritate....eu nu pot sa fiu sincer suta la suta cu tine , am un secret ...am jurat ca nu-i voi spune sau arata vreodata cuiva care este acesta ....poate cândva voi gasi puterea să-ți marturisesc însă nu cred ca va fi prea curând. Din cauza acestui secret sar putea sa fie momente in care dispar pentru o perioadă sau sunt foarte agitat sau altele ....dar dacă mă accepti asa cum sunt ...pot să-ți promit ca nu o sa te înșel sau altceva .Si condiția nr 2 este sa juri ca n-o sa ma inseli sau tradezi vreodata . Eu nu pot sa uit si sa iert vreodata pe cineva care m-a inselat sau tradat in vreun fel . Dacă sti ca nu poti face asta , mai bine ne vedem amândoi de viețile noastre .Si daca accepti si vreodata ma tratezi sau asa ceva .....eu cu mana mea am sa te omor , pe tine si pe toate persoanele care iti sunt dragi ....ultima parte am spus-o ochii devenindumi mai albastri si ghearele , colții și urechile ieșind afara , dar după ce am terminat de vorbit imediat si-au revenit.
El nu a spus nimic , a ramas in aceeasi pozitie ....- Dar e ok daca nu iti convin condițiile sau daca nu mai simti la fel ....inteleg , zic eu îngrijorat pe un ton putin speriat .Nu prea cred ca o sa fie usor sa-l uit daca nu mai simte la fel sau daca nu ii convin condițiile.
Dintr-o dată îl văd cum vine spre mine , privirea lui era rece , pasi grei, expresie facială....parca era puțin nervos ....simt cum imi bate inima din ce in ce mai tare ...si apoi ajunge in fata mea , se așează langa mine...Se lasa peste mine , cum am ajuns in pozitia asta ? El peste mine , eu sub el ....este un pic cam rusinos , numai cand ma gandesc la pozitia asta ....Obraji mei deja au prins o urma rozalie , la fel si urechile , ce are de gând să facă?
CITEȘTI
Perechea imposibila~Yaoi +18~♡PAUZĂ
Hombres LoboDoi alpha , se intalnesc si de atunci nu s-au mai putut desparti,au ramas legati unul de celalat , insa multe intamplari si prejudecati, i-au făcut să-și dorească să nu fi fost asa , asta pana se cunosc mai bine ....Ce se va intampla cu ei si cu ha...