17.Intrecerea(partea I )

179 24 12
                                    

Dedicat: ☆Levi945☆multumesc pentru susținere si comentariile frumoase ♡.

Sebastian:

Bun ,scoala a inceput dinou iar eu trebuie sa ajung acolo si sa le predau acelor răsfățați...cum ar veni eu ii învăț sa lupte , le supraveghez fiecare întrecere, lupta ...însă ii ajut si cu controlul.Ca varcolac ,mai ales ca alpha , ne este foarte greu să ne controlăm lupul si mai presus de orice intențiile mai puțin pacifiste{momentele in care ne vine sa rupe capul cuiva din nimic } ...Deci au nevoie si la acest capitol de ajutor...
Mi-e foarte greu sa-l vad pe Lucas in fiecare zi , sa am ore cu el si sa nu-l pot atinge , sa nu-i pot vorbi...cand ii simt mirosul ..turbez, poate ca la acest capitol si eu am nevoie de ajutor...ce mi-ai facut Lucas , ne stim de vreo luna si deja viata mea parca e data peste cap ...cu tine nu ma pot comporta ca si cu ceilalti ...pe tine nu te pot evita ..pentru ca simt ca destinul asta chiar există ...asta de cand te-am intalnit pe tine...e atât de greu...însă atunci când o sa te recăpăt...promit ca nu o sa-ti mai dau drumul.Cand il vad cum evoluează pe zi ce trece devine mai puternic...cand isi da jos tricoul fiind transpirat inima mi se oprește in loc ...dar fără rost ...el nu mai simte nimic asa ca ...chiar dacă eu cedez impulsului si sar pe el ...tot nu rezolv nimic.

Convorbire spirituală:{ Levi - Adam}

- Adam , ai fost de acord cu decizia lui Lucas ...sau ai fost obligat să accepți.?L.

- Nu mai contează, dar da ...am fost obligat chiar daca pe de-o parte a avut mare dreptate ...si eu mi-am dorit puțin acest lucru ....si acum ma bucur ca a acceptat...e mult mai bine asa ca te-ar ruga sa te "cari" din mintea mea si sa nu ma mai contactezi pentru întrebări stupide..... A.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Lucas:

Asa cum era de așteptat, adversarul meu Diego cand a auzit ca m-am intors nu a fost prea fericit ...cat timp eu am fost plecat ...el a ajuns "Regele " pe-aici ...poate ca inainte nu-mi prea plăcea acest titlu ...însă acum ..il voi lua inapoi cu orice pret...si asa m-am trezit cu Diego si cu ceilalti colegi care nu au ce face cu viata lor in fata pădurii care înconjoară academia{ ca sa ajungi la academie trebuie sa alergi sau sa mergi pe jos 5 km din pădure, asta daca nu te pierzi} ...il asteptam pe Sebastian sau ar trebui sa spun pe Domnul Profesor Sebastian ....eh, prea complicat ...pentru ca el trebuia sa conometreze întrecerea si sa numească câștigătorul...azi nu vom pierde Adam ...acum sunt sigur pe mine .Dragul nostru profesor si-a facut aparitia ...ne-a spus regurile si dupa le-a aruncat ...toti s-au uitat mirați la el ...eu stiam deja ca el nu da doi bani pe pușcăriile alea ...doar vrea sa vada o întrecere interesantă, pana la urma trebuie sa-mi revendic tronul.Chiar dacă la forta, Gon a fost cel mai bun pana sa vin eu {el e cel pe care l-am doborât la examen} ...el e mai urâtel asa ca nimeni nu l-a dorit ca "Rege" si asa a ramas doar prostul asta .

Întrecerea era pe cale să înceapă, noi asteptam in fata unei linii , cand se da startul noi trebuie sa ne transformăm pe loc sau in timp ce începem să alergăm spre copacii pădurii { cel care se transformă mai bine , care are control castiga mult timp , eu nu am probleme in domeniul asta ...însă apoi p da facem întrecerea nr 2 in care fugim in forma umana } si trebuie sa facem înconjurul ei cat mai rapid ..care termina primul castiga.Sa-i dam drumul ...{jumate din mulțime ma susțin pe mine , jumate pe Diego...el le da fetelor atenție deoarece inca nu si-a gasit perechea .}.Sebastian ma încuraja din priviri , probabil nici nu si-a dat seama ca ma privea asa.

Trei , doi, unu , run !!!

Si am facut doi pași, am sărit în aer și m-am transformat în lup , am sărit pe doua picioare si am aterizat pe patru labe maraind in timpul procesului {ce are daca ma dau si eu odata mare cu ceea ce pot face } Si am inceput sa fug , m-am uitat cu coada ochiului la Domn Profesor si i-am observat rînjetul splendid pe care sunt sigur ca s-a chinuit sa-l ascundă de mulțime.Toti au început să strige , Diego si-a dat ochii peste cap { el doar a facut un pas , s-a transformat si a inceput sa fuga , lupul lui are o culoare maronie cu ochi verzi , nu e rau ...însă el e prea enervant ca persoana .Am ajuns la jumătatea traseului după nu stiu cati km , Diego e chiar un pic mai in spate însă asta nu inseamna ca trebuie sa ma relaxez ...continui să fug , dau tot ce pot însă cand eram aproape de linia de final m-a apucat o durere de cap , nu era durerea mare ...însă era sacaitoare ..Diego aproape ca m-a întrecut însă am dat tot ne-am putut si am trecut linia de sfarsit , Seba a fost atent si a oprit conometrul fix in momentul in care unul dintre noi a pășit pe acea linie , însă nu stiu care deoarece am trecut cam deodată, sper doar sa nu fie egalitate daca e asa , mai facem odată Sebastian avea dinou acel rânjet pe fata iar eu nu înțelegeam de ce pana in momentul in care a zis:

Perechea imposibila~Yaoi +18~♡PAUZĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum