Sebastian:
Tocmai am făcut un dus lung și ma îndrept spre dormitorul meu. Pana si aceasta simpla actiune a devenit acum o ușoară tortura pentru mine , este locul unde atâtea s-au întâmplat ...
Flashback:
-Buna dimineața iubirea mea, cum ai dormit?
-Neața , destul de bine, asta doar când am reușit și eu sa scap de tine și de apetitul tău generos când vine vorba de sex...rade ea.
-Nu e vina mea ca ești asa sexy și ca te doresc în fiecare secunda, iubirea mea .
-Cum zici tu iubitule , azi ce ai în program?mă întreabă ea subit.
-Oh, putina treabă ...
-Adică? Fi mai explicit iubitule! protesta ea .
-Oh, antrenament, ședințe chestii de genu ... încercam eu sa o lămuresc.
-Nu poți sa amâni? Azi am vrut sa mergem în lumea oamenilor ca sa îmi cumpăr niște lucruri....se milogește ea .
-Iubire, ști ca nu e asa de ușor , sunt lucruri importante ...și pe lângă asta , nu putem sa plecam asa când vrem noi în lumea lor, iți poți lua de aici, sunt destule demonițe dornice sa facă afaceri cu viitoare regina , nu crezi...?
-Dar eu am vrut sa merg cu tine, nu sunt eu mai importanta , parcă eram iubirea vieții tale ...si asa se duce si încercarea mea , inutile de altfel de a o convinge, șantajul emotional e ceva comun pana la urma
-Pai ești...îi răspund sincer.
-Atunci demonstrează-mi...îsi continuă ea jocul.
-Deci nu te lași pana nu iți fac pe plac ...constat eu .
-Nup...îmi confirmă folosindu-și fata aia copilăroasă.
-Bine , fii gata în doua ore , e totuși o ședința de la care nu pot lipsii și o sa o restabilesc pentru acum deci trebuie sa plec ...o să îmi fie dor de tine...
-Nu fi prostuț , sunt doar doua ore , ce naiba ...
-Bine, doar ma ști ...te iubesc prea mult , zeița mea ....ma justific.
-Bine bine , acum du-te ...încheie ea conversatia.
End of flashback ...
Când m-am întors în camera , ma așteptam ca ea sa fie gata de plecare , dar ea nici măcar nu era acolo ...după ce am găsit-o cu greu , am aflat ca ea a fost deja sa își ia lucruri de pe tărâmul oamenilor cu fratele meu mai mic , cel de-al doilea născut , primul născut al mamei mele adoptive ,Nyx , numita după Zeița Nopții ....și că a străbătut o țară întreagă alături de el , de Abel... nu de mine ..chiar dacă noi am stabilit ca o sa mergem împreuna când ma întorc , cardurile mele erau goale , dar asta nu a însemnat nimic pentru mine pe lângă faptul ca ea nu m-a așteptat putin și a ales sa plece cu el fără sa îmi ceara măcar acordul , mie , logodnicului ei.Eram gelos , dezamăgit ...trist , toate la un loc dar ceva m-a făcut sa trec peste și sa ma comport de parcă nimic nu s-a întâmplat ...simțeam durerea dar nu simțeam dreptul de a ii cere socoteală , trebuia sa îmi dau seama încă de pe atunci. Dacă stau sa ma gândesc cred ca a fost una dintre cele mai bune zile din perioada aia, femeia aia m-a făcut sa trec prin mult mai multe ...decât acea întâmplare , dar ceva nu ma lasă sa o urăsc , ceva ma împiedica sa simt ură față de ea ...E greu de explicat în cuvinte , dar sunt atât de nervos în legătură cu asta încât simt cum pana și sângele îmi curge mult prea repede în vene. Neputință , asta este încă unul dintre sentimentele pe care le-am gustat din plin în legătura cu acea femeie ...și îmi lasă asa un gust amar .
CITEȘTI
Perechea imposibila~Yaoi +18~♡PAUZĂ
VlkodlaciDoi alpha , se intalnesc si de atunci nu s-au mai putut desparti,au ramas legati unul de celalat , insa multe intamplari si prejudecati, i-au făcut să-și dorească să nu fi fost asa , asta pana se cunosc mai bine ....Ce se va intampla cu ei si cu ha...