11.Inca din acea zi

276 26 6
                                    

Nu vreau sa las sfârșitul capitolului 10 in ceata asa va o sa va spun pe scurt ce s-a intamplat.
Sebastian si cu Lucas au continuat se sărute, dar după un sfert de oră s-au oprit deoarece au considerat pentru moment era deajuns si au facut cate un dus pe rand( fiecare ocupandu-se de propria unflatura din pantaloni) au adormit fără alte incidente , împreună, Lucas ghemuit la pieptul lui Sebastian simtindu-i miroaul si Sebastian cu bărbia în părul acestuia , inspiransu-i mirosul .Fără cuvinte siropoase, un simplu " noapte bună " de la fiecare .o

Lectura plăcută!!!

Sebastian :

Eram fericit , pentru prima dată simteam ca viata mea se luminează după ce am trăit atâta timp in intuneric.Nu-mi vine sa cred ca Lucas chiar m-a sărutat si ca eu am continuat si ....asta a fost destul de intens, ma mir ca m-am putut abtine .Ma mai gandesc din cand in cand la haita mea , dar stiu ca este bine , ei sunt puternici ,iar in haita sunt multi oameni mai înțelepți decât mine , sigur se descurcă, am scapat si de război ...la noi la varcolaci există o regula , daca o haita , un alpha îți omoară liderul , ori toata haita se duce la razboi fara lider ( de cele mai multe ori murind in zadar) sau i se supun acelui lider , este o decizie supusă la vot de totii membrii haitei pana si omega.Ramane de vazut ce vor alege ei , orice ar alege ...tot asa va fi o
bătaie de cap ...iar dacă liderul nu ii accepta haita se destramă și fiecare o apuca pe drumul sau ...doar cei mai nobili , cu sânge de alpha din generatii pot conduce o haita asa ca beta sau altcineva din haita nu poate prelua conducerea ...Pana si sa-l simt doar langa mine si sa-i simt mirosul e mai mult decat mi-ar putea oferi oricine altcineva .Insa dintr-o data il vad cum isi schimba aura complet, oare ce a patit.

Lucas :

Eram cu Sebastian , stateam pur si simplu in pat si ne priveam fericiti ,momet in care el a zambit slab.Acel zambet mi-a amintit de cineva , de o persoana pe care ca un prost am uitat-o , defapt se pare ca toti au uitat-o , Aiden , el trebuia sa-mi fie beta fiind cel mai bun prieten al meu ....cum m-am lasat distras si am uitat de el ....Sebastian , m-a facut sa uit de tot, de parca noi am fi singuri de pe lume , mai bine as iesi din transa si as incepe sa-mi caut prietenul ...scuze Aiden , sunt un incopetent....nici nu stiu cat timp a trecut de la disparitia ta , nu am nici simtul realitatii sau al timpului.Ma ridic rapid din pat si ma schimb in baie dupa care ies rapid fara ca macar sa zic ceva de teama ca daca am sa-i intalnesc ochii, voi fi absorbit iarasi in aceasta transa naucitoare.Dar dintr-o data simt o mana cum ma strange usor de brat.

-Hei , ce s-a intamplat asa dintr-o data , ma intreaba Sebastian ingrijorat.

- Scuze , dar trebuie sa plec o sa ma intorc cat pot de curand si te rog nu ma urmari , am sa-ti povestesc totul cand am sa ma intorc....ii spun putin trist ca o sa simt dinou dorul chinuitor pe care il port cand ma indepartez de el , dar trebuie sa rezist, pentru Aiden.

- Si cat va dura asta ,...ma intreaba el incercand sa para cat mai calm posibil , dar stiam ca e putin suparat.

- Nu stiu ...ii raspund sec si apoi ma smucesc din stransoarea sa si fug rapid pe usa fara sa ma uit inapoi deoarece stiu ca o sa ma intorc numaidecât la el si o sa-l imbratisez lacom dupa atingerea sa blanda.

Un mister a ramas si faptul ca habar n-am cum de ăia au stiut unde sunt mama si baietii , oare cineva ne-a tradat ...prin cap mi-a trecut o banuiala, dar e absurd asa ca m-am prefacut ca asta nu mi-a trecut prin cap.
Sebastian nu a mai zis nimic si a inchis usa dupa mine , imi pare rau ca ii fac asta ,dar nu pot s-o las pe persoana care mi-a fost mereu alaturi doar pentru niste hormoni putin mai aprinsi in prezenta sa divina .....nu nu nu Lucas , nu te abate de la subiect , nu vrei sa faci laba in padure .Aiden sper ca esti bine , daca nu esti nu stiu ce am sa ma fac , el e mai mare cu 2 ani decat mine si mereu a avut grija de mine.
Am ajuns in padurea aceea blestemata unde am gasit-o pe mama si i-am urmat mirosul ...dar s-a oprit brusc ...si-a mascat prezenta , insa nu stiu dece dar ma simt urmarit , insa ma prefac ca nu-mi dau seama .Ajung undeva pe la marginea padurii si ma uit bine in jur , unde observ un fel de cabana care pare parasita ...insa nu prea cred ca e , o urma din mirosul lui Aiden ....vine de acolo , e clar trebuie sa intru in cabana aia.Am batut la usa din fata , doar sunt un domn , nu? ... am cei 7 ani de acasa .Dupa ce bat a treia oara nervos cineva imi deschide usa , un barbat de vreo 30 de ani , musculos , omega dupa miros m-a intampinat cu un zambet dracesc.

Perechea imposibila~Yaoi +18~♡PAUZĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum