Bölümün Yayınlanma Tarihi: 12/01/2020
Kim Taehyung
Onu nazikçe yatağın üzerine yatırarak üzerini örtüp baş ucuna oturdum. Yüzünü buruşturup duruyordu, rüyasında ne gördüğünü kestiremiyordum ama ne görüyorsa onu fazlasıyla rahatsız ediyor gibi. Gözlerinin önüne gelen birkaç saç tutamını nazikçe geriye doğru itelerken kulaklarıma sesi ilişmişti.
'Çünkü aptalım Taehyung-ah! Sana aşık olacak kadar aptalım....'
Bana aşıktı, bana aşık olduğunu itiraf etmişti ve bu ne olursa olsun kesinlikle doğruydu malum sarhoş insanlar asla yalan söylemez. Keşke bende sarhoş olsam ve kendisinden ayrılmak istediğimi Na Mi'ye söyleyebilsem ama yapamıyordum işte, yapamayacak kadar korkağım ve bu korkaklığım asla benimle alakalı değil bu korkaklığım kesinlikle Mi Young ile alakalı çünkü Na Mi'yi tanıyorum, çünkü Na Mi onun canını yakmak için elinden geleni yapacaktı ve ben öylece araya dalarak Na Mi'ye engel olamazdım, kimse ona engel olamazdı onun kötü tarafı kimsenin baş edebileceği gibi değil. Onu kötü tarafı, dünyadaki tüm insanları mahvedecek kadar büyük ve güçlü.
''Onu bıraktığına göre odasından çıkabilirsin değil mi?'' Han Sung'un sinir bozucu sesini duymamla kalkıp, Mi Young'un üstüne bir örtü daha örterek kapının önünde kolları göğsünde bir bana bir de Mi Young'a bakan Han Sung'un önünü kestim.
''Sevgilin olmasına rağmen başka kızlarla fazla ilgilisin'' onu göğsünden iterek kapıdan uzaklaştırdım, bende çıkarak kapıyı sessizce kapatıp: ''Mi Young bana emanet edilmiş birisi ve sadece bir misafirden ibaret olacak'' dedim net bir ses tonuyla ama kesinlikle içten içe ciddi değilim.
''Hadi ama Taehyung senin içini bilecek kadar seni tanıyorum. Sen kesinlikle Mi Young'a aşıksın!'' dedi. İçimi bilmesi, beni bu kadar iyi tanıması avuç içlerimi kaşındırıyor üstüne üstlük bedenimde bir öfke, bir nefret dalgası yaratıyordu.
''Bizim misafirperver ev sahibimiz sinirleniyor gibi'' hiç düşünmeden kaşınan avucuma tırnaklarımı bastırarak Han Sung'un yüzüne sert bir yumruk indirdim. Geriye doğru birkaç adım gidip, sendeleyerek yere düştüğünde tişörtünün yakalarından kavrayarak yüzlerimizi hizaladım.
''Elimde kalmak istemiyorsan siktir git evimden!'' diyerek dişlerimin arasından tısladım. Han Sung tiz bir kahkaha atarak: ''Taehyung-ah! Sana pek küfür yakışmıyor galiba!'' ona sert bir kafa atıp, yakalarından tutarak ayağa kaldırdım. Hem burnu hem de dudağının kenarı patlamıştı, gözleri darbemin etkisiyle kısılmıştı ve neredeyse bayılacakmış gibi duruyordu: ''Seni bir daha evimde veya Mi Young'un yanında görürsem öldürürüm'' diyerek yakasından tutup sürükleyecek iken tam karşımda kolları göğsünde bana öfkeyle bakan Na Mi ile karşılaşmıştım.
''Senin burada ne işin var?'' alayla gülüp: ''Tabii ki de Mi Young denen şahısın seninle beraber yaşadığını öğrendiğim gibi buraya geldim hem...'' yanıma gelip, Han Sung'u benden ayırarak onu nazikçe yere oturtup: ''Sen ne zamandan beri kavgacı oldun? O kız nerede, o kızla bir saniye bile kalman iyi değil. Eminim ki seni baştan çıkarmaya falan çalışmıştı malum fazla yakışıklısın'' diyerek yanıma gelip, kollarını boynuma sararak dudaklarını dudaklarımla birleştirecek iken onu kendimden uzaklaştırarak:
''Saçmalıyorsun, her zamanki gibi'' dedim. Gülerek kendisini gösterip: ''Ben mi saçmalıyorum? Asıl sen saçmalıyorsun! O kızı yanına almayacağına dair bana söz vermiştin ve sözünde durmadın''
''Gidecek başka yeri yok''
''Peki bundan sana ne!'' diyerek bağırdığında sabrımı da git gide zorluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Araftaki Kalp | Kim Taehyung | ✔️
FanfictionTAMAMLANDI ✔️ Doğduğu günden beri arafta sıkışmış bir genç kız, Ya araftaki ışığı takip ederek ruhunu cennettin sonsuzluğuna teslim edecekti, Ya da ona dokunmadan onu sevecek birini bularak yavaş yavaş insana dönüşecekti... *Wattpad'e İlk. Başlama T...