Prolog

195 7 1
                                    

,,Tai,Liani, Jude"zavolala nás mamka do obýváku,na stolečku měli s tátou položený notebook a všem nám bylo jasný,že volají s Brooklynem. Liani podle výrazu měla chuť se otočit na patě a utéct daleko od obýváku. Sedla jsem si vedle mamky a vedle mě si sedl Jude a tím byl vidět jen na půl. Liani si přisedla k tátoj. ,,Tai, Liani, Jude chtěl bych vás pozvat k nám do Londýna na pololetní prázdniny. "začal Brooklyn a v pozadí se mihl jeden z kluků,později si uvědomila,že to byl Rye. ,,Ne"odmítla rázně Liani a zvedla se a odešla. ,,Promiň brácha,ale už máme fotbalový zápas"řekl a taky odešel. Já jsem zatím seděla a přemýšlela. Nic  na prázdniny jsem po rozchodu se Spennym neměla a Brook mi chyběl.Jako vycházeli jsme spolu,občas jsme se označili v nějakém příspěvku či tak,ale moc jsme si nepsali a už to nebylo jako dřív. Když odešel byla jsem jen 12letá holka,která místo toho aby trávila čas se svojí mladší sestrou  trávila čas s Brookem. ,,Dobře přijedu"možná jsem si podepsala ortel smrti být dva týdny u Brooka,ale chyběl mi. ,,Ještě si napíšeme,musím letět máme jet natáčet cover Yummy"řekl naposledy nám zamával a vypl skype. ,,Jestli nechceš nemusíš tam jet"pohladila mě po zádech mamka. ,,Já chci"řekla jsem a vydala jsem se balit. ,,Řekla jsi doufám ne"vtrhla ke mě do pokoje Liani. ,, Ne neřekla. Šel si za svým snem, to není trestnej čin i my si za nimi dřív nebo později půjdeme taky.A taky tady nechci o prázdninách potkat Spennyho a tu jeho nádheru."dodala jsem poslední větu a Liani naštvaný trochu změkl.,,Fajn,to jen kvůli tvýmu zdraví ti to odpouštím"řekla a objala mě. 

Celý týden  jsem se balila a přebalovala svůj kufr snad čtyřikrát. Netušila jsem co všechno sebou budu potřebovat,ale věděla jsem,že to bude sranda. Doufala jsem v to. S Brookem jsem byla domluvená,že přijedu vlakem kterým pojede záhadná černovláska,sestra Sonnyho,toho kdo nás měl vyzvednout. 

V den a hodinu odjezdu byl den s těžkými mraky,ale nevypadalo to na to,že by mělo pršet natož sněžit. Díky Brookovi,jsem měla místenku vedle oné černovlásky. ,,Jsem Lolly"natáhla ke mě ruku. ,,Tai"potřásla jsem si s ní. S Lolly jsme si rozuměly. Ona mi vyprávěla zážitky o Sonnym,jejich sestře Sharně a ní jako malých.Já jsem jí zase vyprávěla o našem dětství,kdy jsme ještě neřešili skoro nic.

Potom jsme vystoupily a začaly hledat Sonnyho. Nebylo to nic těžkého protože Sonny byl vysoký jak hora a když se Lolly rozeběhla,věděla jsem přesně kam jít. Černé vlasy podobné těm jejím. Byli si podobní a já si uvědomila,že je to poprvé co uvidím Sonnyho a Harpera. Andyho,Rye, Jacka a Mikey jsem znala od 2016,kdy jsme byli na návštěvě v jejich bytě. ,,Sonny to je Tai. Tai to je Sonny" díky Lolly jsme byli představeni. Sonny mě objal a všichni jsme se vydali k červenému autu. 

Cesta mohla trvat tak půlhodiny a zastavili jsme před velkým cihlovým a hlavně pěkným domem. Jenže nervozita do mě uhodila stejně rychle jako by to udělal blesk a já se loudala za Sonnym a Lolly. ,,Neboj, bude to v pohodě."zpomalila krok Lolly a snažila se mě trochu povzbudit. Moc jí to nešlo,ale i tak jsem se překonala a vstoupila do dveří. Chodby působila male ale i prostorně. Z jedné místnosti se ozývalo snad tuna hlasů a tam jsme se vydali. Kufry jsme si nechali u schodiště. ,,Jsme tady"vykřikl na kluky Sonny a jejich pozornost se z jejich debaty stáhla na mě a Lolly. Brooklyn seděl na klíně blonďákovi který mi byl ještě neznámý. Harper. Údajně měl být starší o tři roky. Brooklyn vstal a málem na mě skočil,než jsem se nadála uvěznil mě v objetí tak pevném,že jsem ani nemohla dýchat. Tomu se u nás doma říkalo šnečí objetí.Neptejte se.,,Jsem rád,že jsi přijela"zašeptal a odtáhl se.,,Já taky"řekla jsem nazpět.,,Lolly to je Harper. Harpere,Lolly"představil je Sonny. ,,No,všichni jsme prošli trochou změny. Takže si to zopakujem. Tai to je Andy,Rye a Harper a Robbie"představil mi ty dva co jsem si pamatovala jako gaye nejvyšší kvality a Harpera který se s mým bratrem taky choval jako gay profesionální kvality.

Tai

Kluci

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Kluci

*Brook a Rye jsou už bez vlasů**nedůležité pro příběh*

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

*Brook a Rye jsou už bez vlasů**nedůležité pro příběh*

Before you Go✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat