,,Liani. Vrať mi ten hřeben"vběhla jsem ráno k Liani do pokoje,jediná přítomná osoba která mi mohla ukrást hřeben byla ona. ,,Já ti ho,ale nevzala."ohradila se naštvaně. Sama si kulmovala vlasy. Šla jsem do pokoje Judea. Byl na tréninku,ale můj hřeben v pokoji nebyl. Byla jedniná další možnost kde by mohl být,protože mamka si nikdy nic ode mě nepujčovala. Otevřela jsem dveře Brooklynova pokoje v domění jen najít svůj hřeben a táhnout pryč protože za hodinu jsem měla být u Auntie. To bylo kadeřnictví a mani pedi a make up najednou. Ale zpátky do pokoje,Jindy prostorný pokoj byl plnej mých přátel z Londýna a okolí. Byli tu snad všichni koho jsem tu chtěla mít. I Keren sebou vzali. Bylo tu takových dobrých deset lidí? 15. Podle nákladů a abychom i něco získali navíc jsme každý museli přivést alespoň deset lidí.Já se svýma dvaceti jsem byla v klidu.
Chvíli jsem se zdržela u nich a povídala si s nimi. A ukázala Keren, Lolly, Shaz, Kirsty, Honor, Nikole a Cath svůj pokoj na jejich přípravu. Zkuste si narvat sedm holek s šatama do jednoho středního pokoje . Docela zázrak ještě mě kluci zastavili a vyptávali se na můj doprovod,bylo to krátký povídání protože žádnej doprovod nebyl.Nakonec mi dali na výběr koho si můžu vybrat.Andy,Harper nebo Robbie. Rozhodovalo se velice jednoduše. Harper bude zapadat k mým spolužákům nejlíp.
Pak jsem všechny předala do rukou rodičů a Liani a sama se vydala do salonu tam na mě čekaly spolužačky Mia a Emily. Do haly kde se ples bude konat nic už tahat nemusím,všechno jsme si tam dovezli minulý týden.Ve tři jsme se měli sejít před halou u parku už v šatech abychom pořídili třídní fotky a nejenom ty třídní.
Dneska jsme si všechno chtěli jen zkusit,aby jsme to měli synchronizovaný s moderátorem. První velká věc bylo předtančení měli jsme najaté tanečníky a jejich tanec nás ohromil. Vybrali jsme si téma padesátky. Lepší se neptat jak jsme na to přišli. Tady jsme se vyblbli s našim nástupem.Potom byl čas být se svými nejbližšími. Pak byl tanec s rodiči a tanec se sourozenci,protože ve třídě nebyl jedinej jedináček. Chvíli pauza a byl tanec před šerpováním. U toho měl moderátor říct pár slov o nás a pak nám ředitel s třídní předat šerpy,chodili jsme ve dvojicích. Potom se u toho pustí video s našima vzpomínkama a pak zase volno. Mezitím bude probíhat tombola. Asi největší a nejdražší věc co tam je notebook,ale mezi dárkama nechybí ani merch RTTV který mi ochotně Brooklyn poslal. Děkování učitelům a učitelkám,to jsem měla obstarat já a Daniel. Těsně před půlnocí jsme měli zašlapávat šerpy,protože kdo si nedupne na šerpu neodmaturuje.100% pravdivost. A nakonec naše půlnoční překvapení. To bude překvapení. Jen řeknu to,že z padesátek jdeme do moderního světa.
Ve dvě jsme odjížděli od Auntie už upravené. Teď stačilo jen vyzkoušet jak to bude vypadat s Wyattem. Předminulý rok vystudoval naší školu a teď pracuje v rádiu co víc si přát.
Moje šaty nesly barvu mých očí,takže tmavší modrou. Mia měla šaty v barvě rosegold a Em zase bílé až krémové. Ve tři pět jsme konečně sešli všichni a mohlo se začít fotit.Byla to sranda.Sranda do půl šestý. Pak se zkoušelo s Wyattem. A ples mohl začít.
ČTEŠ
Before you Go✔️
FanfictionTai Creaven mladší sestra Brooklyna Wyatta z RoadTripu. Potom co Brooklyn odešel do Londýna a tím opustil Tai, Liani a Judea, kterým tím ublížil,se z nenadání dočkají pozvání k nim do domu. Tai neví co čekat,ale jelikož chce opět navázat pořádný ko...