Do Dartfordu jsem dojela po sedmý a musela jsem napsat Nikole ať pro mě přijede, protože nikdo doma nebyl a nádraží bylo daleko.
,, Papapája"objala mě 18letá plavovláska s brejlema. ,, Papapája" objala jsem jí nazpět a nastoupila do jejího mini autíčka.
,,Zítra v deset v naší kavárně?"zeptala se když jsem vystupovala.,,Si piš"usmála jsem se na ní a vytáhla z kapsy klíče. Doma opravdu nikdo nebyl a mě došlo,že nejspíš jsou na nějakým zápasu Judea.Vybalila jsem si a začala přemýšlet nad tím co mi řekl Harper. Je možnost,že bych se mu mohla líbit a on mě? Existuje šance,že bych se líbila Joshovi?
Asi v deset večer jsem zaslechla bouchnout dveře a tak jsem sešla dolů je alespoň pozdravit. ,,Ahojte" pozdravila jsem je ze schodů a všichni zbledli vyděšením,pak si uvědomili,že jsem to já a otočili se na mě. ,,Jsi tu nějak dřív?Stalo se něco?Nelíbilo se ti tam?"zeptala se zkoumavě mamka.,,Ne,líbilo se mi tam,ale s Niko jsme se domluvili jít do kavárny a pak jsem pozvaná na ples Lolly,to je sestra Sonnyho"usmála jsem se na ně. ,,A kde bydlej?"zeptala se mamka.,,V Essexu,ale v klidu Lolly říkala,že budu moct spát u nich"řekla jsem.,,A ten ples je kdy?"zeptal se táta. ,,V pátek a přijela bych v sobotu odpoledne a pak v sobotu večer má ten ples Niko."řekla jsem a trochu jsem znejistila.,,No nemáme z toho radost,ale budiž jsou to tvoje prázdniny" řekl táta s úsměvem. ,,Děkuju!" vyjekla jsem a vyběhla nahoru do pokoje kde už mi zvesela vibroval hovor od Brooka.
,,To se ti po mě už stýská?"zavtipkovala jsem.,,Vlastně ani moc ne,jen potřebuju pomoc s tím,jak dát Sammieho a Kar dohromady."odpověděl a já se rozesmála.,,Tak teď je celkem důležitý vymyslet kdy se uviděj zase"řekla jsem. ,,No Sammie se Shaunem jsou tu jednou za dva měsíce někdy jednou za měsíc a Keren tu zůstává kvůli škole. Hazel jí nechce zase tahat z Londýna takže si jí bude brát jen na víkendy"vysvětlil.,,Takže zůstává u vás?"zeptala jsem se ho a on s ďábelským úsměvem přikývl. ,,Zkusím napsat Lolly jak se dala dohromady s Kyem,dali se dohromady taky v jedenácti."řekla jsem s úšklebkem. ,,Tak jo. Zítra v deset večer zase budu čekat."řekl a típl to.
Tohle bude zajímavý.Dalšího dne ráno nám mamka připravila lívance a když jste se podívali z okna venku byl jemný poprašek sněhu. Proto jsem si vzala svůj nejteplejší svetr a zimní kabát a vydala jsem se do kavárny,přišla jsem do kavárničky v deset pět. Nikola už tam seděla a čekala. Objednala jsem si
Cappuccino a Nikola horkou čokoládu.,,Tak povídej" vyzvala mě a já povídala a povídala.
ČTEŠ
Before you Go✔️
FanficTai Creaven mladší sestra Brooklyna Wyatta z RoadTripu. Potom co Brooklyn odešel do Londýna a tím opustil Tai, Liani a Judea, kterým tím ublížil,se z nenadání dočkají pozvání k nim do domu. Tai neví co čekat,ale jelikož chce opět navázat pořádný ko...