,,Fakt si jim to za celej půlrok neřekl?"zeptala jsem se když jsem se po půlroce zase dovalila do Londýna. Tentokrát to bylo ale složitější,protože jsem se měla stěhovat ke klukům kvůli vejšce. ,,Myslím,že Rye to viděl jak si s tebou píšu,ale jinak nikdo nic netuší."odpověděl a já se usmála. Každej člověk vám v páru řekne,že nejlepší část vztahu jsou začátky do prvního půlroku. Já jsem se rozhodla jít proti proudu,protože naše začátky začínají spíš teď. První půlrok našeho vztahu byl na dálku.Jako občas Harper nebo já přijel na tajňačku a byli jsme spolu celý den ale to byly dohromady 3týdny max. ,,To je dobře,já to taky nikomu neřekla"usmála jsem se když mě objal kolem pasu. ,,Možná bychom měli jít"řekla jsem když jsme byli pořád na nádraží. ,,Nikdo neví,že přijedeš dneska takže toho pořádně využijeme"řekl a já se zatetelila. ,,Jak přesně?"zeptala jsem se ho a ustoupila od něj abych byla naproti němu. ,,A nebude to klukům divný,že nejseš doma?"vyhrkla jsem ještě. ,,Ne,řekl jsem,že jdu ke kamarádovi a stejně Rye je s Honor v nějakým muzeu a Andy začal chodit často ven s Jasmine a Niko a Brooklyn jsou sice doma,ale válejí se u televize a koukají na 3.sérii Sex Education. A Sonny a Cathrine ty jdou dneska na nějakej fesťák."vylíčil mi a já se usmála.
Protáhl mě celým Londýnem. Byli jsme na London Eye. Na obědě v restauraci a pak jsme se procházeli po Hyde Parku,naštěstí mi kufr bral on. Do domu jsme dorazili asi v času večeře. ,,Vyklidil jsem půlku skříně pro tebe"zašeptal ještě než jsme odemkli. ,,Fakt myslíš,že nás Brooklyn nechá spát u tebe v pokoji,když jsem podle něho ještě pod zákonem ?"zeptala jsem se smíchem. ,,No fajn,tak budeš ještě 14 v pokoji pro hosty a pak se stěhuješ ke mě"zachmuřil se a přiblížil se ke mě. Chytl mě kolem pasu a jeho prsty mě zalechtali na břiše. Vyjekla jsem tak hlasitě až se přihnali všichni kdo byl už doma. Rye, Andy a Jasmine, Niko a Brook, Robbie. ,,Co to tuk řve?"zeptal se zmateně ještě ze schodů Rye. ,,Malá opicová"řekl se smíchem Harper a já se chystala ho praštit místo toho mě objal tak pevně,že jsem se nemohla hnout. ,,Ani to nezkoušej" zašeptal mi do ucha. ,,HAHA"vysmála jsem se mu a vykroutila se. ,,A vlastně co tu děláš Tai"zeptal se Brooklyn zmateně. ,,Zapoměla jsem napsat,že přijedu už dneska večer a tak jsem napsala Harperovi jestli pro mě nepřijde na nádraží protože jsem fakticky netušila jak se dostat z nádraží až sem. "řekla jsem a krize byla zažehnaná.Všichni jsme se přivítali. ,,Můžeš si jít vybalit a tady pan Robbie je dneska kuchař dne"popohnali nás z chodby kluci. Všichni se zase nějak rozprchli a zůstali jsme zase na chodbě jen já a Harper. Vyšli jsme do patra a já váhala jestli jít k Harperovi nebo ne. Nakonec jsem se rozhodla,že jo. Za 14 dní je mi 18 takže ať si trhne. Jsme spolu 5měsíců skoro 6 takže to nemusí vůbec řešit,až se to dozví. Harper mě celou dobu pozoroval. ,,Fajn"vydechla jsem a Harper otevřel dveře do jeho království. Potom jsem si vybalovala a on byl na mobilu. Pak jsem skočila k němu do postele. Byl na instagramu tak jsem si opřela hlavu o jeho rameno a otevřela svůj instagram. Nebyla to záživná činnost,ale znamenala hodně. Konečně jsme byli po skoro svou měsících zase spolu. ,,Co něco officiáně přidat na instagram?"zeptal se najednou Harper. ,,Můžeme"usmála jsem se.
@tai.creaven_ : Incognito💖
❤️7563
💬305@mia.zuker:Skončila škola a už se rozjíždíš😂
|
@tai.creaven_ :To je fotka z května🙊😝@roadtrip.__. fanpage: #hai💜💜
@ryebeaumont: 💜💜
|
@tai.creaven_:💜🙄@brooklynwyattmusic:co se to sakra děje?🙈🙈
@harperthebagel:What do you mean?We are just friends....😂❤️
❤️16839
💬3028O pět minut později už na dveře ťukali kluci. ,,Harpere,my víme že tam jsi"ťukali dál.,,Běž otevřít"shodila jsem ho na zem aby vážně šel. Sama jsem se přitom rozbalila na postel jak největší pán. Harper otevřel a kluci si to nakráčeli dovnitř jako páni všeho. ,,Takže je #Hai?"zeptal se zvědavě Andy. ,, Ještě řeknete,že ne"zasmál se Rye.,,Jak dlouho už to víš?"zeptala jsem se Rye. ,,Asi měsíc a půl. Od tour v Polsku. Ty srdíčka byla docela velká řada,že jen jako kamarádi si nepíšete."zasmál se Rye dál. ,,Ale otázka je kdy jste stačili nafotit ty fotky"ozval se poprvé Brook. ,,Ta moje je focená v květnu a ta u Harpera je asi někdy v dubnu když jsem tady byla já."řekla jsem a kluci vyvalily oči.,,Takže od kdy jste spolu?"zeptal se zmateně Andy. ,,Od 2.2.2021"odpověděl s úsměvem Harper.
ČTEŠ
Before you Go✔️
FanfictionTai Creaven mladší sestra Brooklyna Wyatta z RoadTripu. Potom co Brooklyn odešel do Londýna a tím opustil Tai, Liani a Judea, kterým tím ublížil,se z nenadání dočkají pozvání k nim do domu. Tai neví co čekat,ale jelikož chce opět navázat pořádný ko...