V pondělí se pro mě dostavila jen Lolly s Karen, protože kluci museli jet natáčet nějakej videoklip. Když jsem odcházela objala jsem se s Joshem a vyšli jsme do studeného Londýna. Jely jsme metrem.
,,Takže kdo byl ten hezkej kluk v tý nemocnici?"vyzvídala Lolly. Bylo už půl pátý a kluci měli dorazit každou chvíli. Brooklyn psal,že k večeři přivezou pizzu. ,,Je to Josh. Přivezli ho v sobotu. Jel na skateu a zlomil si stehenní kost a rozřízl si o něco holeň. Je fakt pěknej a hlavně úplně jinej než Spenny. Celou sobotu a neděli jsme prokecali a asi se mi líbí"vypověděla jsem a ode dveří se ozvalo odkašlání. Kluci přijeli a v rukách měli krabice z pizzami.Jejich výrazy se lišily a tím naznačovaly,že asi slyšeli celej můj popis Joshe.Harprův úsměv se proměnil na zamračený výraz a se zamrmláním odešel. Kluci šli do obýváku a posedali si k nám.,,Proč Harper odešel?"zeptala jsem se nechápavě. ,,Copak jsi to nepoznala?"zeptal se Brook a já záporně zakroutila hlavou. Sonny se jemně zasmál.,,A nám říkají,že my jsme slepý"smál se dál. ,,Jdi se zeptat sama"odbyl mě Brook. ,,A ty Jahůdko,my si jdeme promluvit"vytáhl na nohy i Brook Keren. Společně jsme se vydali nahoru a Brook zatáhl Keren k sobě,zvědavost mi nedala a nejdřív jsem poslouchala za dveřmi. ,,Tak Jahůdko. Kdo se ti líbí?Shaun? Ne tak Sammie?"zeptal se a pak se zasmál.,,Je to Sammie!"vyjekl nadšeně Brook. ,,Jo je,ale pšššt nikomu to neříkej"řekla a nejspíš mu pohrozila. ,,Neboj Jahůdko"ujistil jí Brook a podle dupotu jsem poznala,že chtějí zase dolů a proto jsem se odhodlala zaklepat na dveře Harperova pokoje.
Ozvalo se dále a já vstoupila. Byl bez trika rozvalenej na gaučíku co tu byl.,,Co chceš?"zeptal se trochu nakřáplým hlasem.,,Zeptat se proč jsi odešel"řekla jsem. ,, Protože jsem nechtěl poslouchat ,jak básníš o nějakým klukovi"řekl nabručeným hlasem.,,Copak mě nechceš vidět šťastnou?"vyjekla jsem naštvaně,je to moje věc s kým se bavím a s kým chodím. ,,Chci,ale ne s nějakým děvkařem"to už křičel i on. ,,Proč?Proč by ti to mělo vadit,vždyť mě znáš týden a půl!"vykřikla jsem flustrovaně. ,,Protože se mi líbíš!"vyjekl tak nahlas,že to muselo být slyšet i ve sklepě.,,To není možný"vyjekla jsem zmateně a vyběhla jsem z jeho pokoje.Tak jenom přece tu nebudu celý dva týdny.V pokoji při balení jsem pomocí Siri zjistila,že mi to jede za dvě hodiny. Dobalila jsem si kufry. ,,Ryei prosím odvezeš mě na nádraží?"zeptala jsem se dole. ,,Jak je libo"řekl a šel se oblíct zatímco jsem měla čas se rozloučit. ,,Utíkem se nic nevyřeší"zašeptal mi do ucha Brook.,,Já vím,ale bylo toho moc v poslední době moc. Stačí mi rozchod se Spennym. Zlepšení známek a přesvědčování Liani ať ti odpustí"řekla jsem a on se na mě vděčně usmál.,,Odpustila jsem ti už dávno a ten týden byl super,díky brácha"objala jsem ho ještě jednou.,,A pokus se dát Sama a Kar dohromady hodí se k sobě"zašeptal jsem mu do ucha a on se uchechtl. Takhle jsem se rozloučila se všemi.
Na nádraží jsem byla půl hodiny předtím než to mělo jet a Rye se mnou ochotně čeká. ,,Až to budeš mít v sobě srovnaný.A až s někým z těch dvou budeš chtít chodit,dej vědět malá Wyattová"objal mě.,,Díky Ryei za všechno,a neboj ozvu se vám"mrkla jsem na něj žertem a nastoupila do vlaku.
ČTEŠ
Before you Go✔️
FanficTai Creaven mladší sestra Brooklyna Wyatta z RoadTripu. Potom co Brooklyn odešel do Londýna a tím opustil Tai, Liani a Judea, kterým tím ublížil,se z nenadání dočkají pozvání k nim do domu. Tai neví co čekat,ale jelikož chce opět navázat pořádný ko...