Ráno jsme se s Lolly rozhodly jít se projít po nákupech, protože osazenstvo tohodle domu asi nevstávalo před polednem.
Nechaly jsme na ledničce vzkaz,že jsme se šly projít,ať nemají strach.Samozřejmě,že měli strach kde jsme protože do kuchyně ani nedošli a v deset už nám vyplašeně volali Sonny i Brooklyn.V klidu jsme jim vysvětlily,že máme holčičí nákupy. Lolly si koupila nádherný šaty na seniorskej ples a já šaty na ples,ale ne nějak extravagantní protože jsem měla jít jen jako kamarádka Nikoly. Seniorský ples jsem měla mít až příští rok.
Vrátily jsme se až po obědě. Každá jsme měly nové boty a pár kousků oblečení plus ty šaty. Bylo fajn jet do Londýna a utratit tam svoje dvě výplaty.
,,Co budeme dělat?"zeptala se Lolly půl hodiny potom co jsme se vrátily. ,,Andymu přijede mamka s překvapením a než přijedou což bude až večer tak chceme natočit video. Fear Pong a mohly byste hrát s námi...."navrhl Harper.,,Já jsem ale domluvenej s Ashem,že jdeme lézt"ozval se zmateně Robbie.,,Já budu klidně natáčet "přihlásila se Lolly a tím mě zradila. ,,Z toho se nevykecáš Tai"chytl mě zvesela kolem ramen Rye. ,,Bohužel"řekla jsem stydlivě. No nakonec jsem v týmu byla se Sonnym a Andym proti Ryeovi,Brookovi a Harperovi. No nakonec jsme to vyhráli, protože jsme co?Borci!Celkem jsem to těm třem nezáviděla protože museli skočit v oblečení do bazénu.O chvíli později,když se kluci převlíkli do suchého,šel Andy ven čekat na svou mamku.
Čekali jsme deset minut než přišli dovnitř.Andy,jeho mamka a za nimi asi 11letá holčička s plavými vlasy spíš do hněda. ,,Ryei,Sonny, Harpere, Brooku, Lolly a Tai.To je moje sestra Keren. Keren to jsou tvoji hodní strejdové a tety."usmál se na ní a chytl jí za ruku,kterou k němu natáhla. Kdo ví proč když byla u mě,se Andyho pustila a chytla mě kolem pasu a nechtěla se pustit. ,,Chceš si jít hrát?"zeptala jsem se jí a ona jemně přikývla,vzala jsem jí k sobě do pokoje. Sedly jsme si na postel a já čekala,až promluví. ,,Myslíš,že mě bude mít Andy rád?"zeptala se stydlivě a sklonila hlavu. ,,Samozdřejmě, prcku"usmála jsem se na ní. ,, Ale jsem jen jeho adoptovaná sestra."dodala smutně. ,,Andyho moc neznám,ale jedno vím jistě. Dříve nebo později si tě zamiluje. A nebude koukat jestli jsi adoptivní nebo ne. Já mám jedno nevlastního bráchu a sestru a bratra a nedělám rozdíly. Mám ráda Brooklyna stejně jako Liani a Judea."řekla jsem a objala jí. ,,A ty chodíš s tím blonďákem?"zeptala se zvědavě a zčervenala. ,,S kým s Andym nebo Harperem?"zeptala jsem se zmateně. ,,Ne Andy ten druhý.Hadr"řekla a já se rozesmála. ,,Harper"opravila jsem jí a ode dveří se ozval smích jejího staršího bratra. Ona zrudla ještě víc a zabořila mi svůj obličej do břicha aby nebyla vidět. ,,Kar. Mamka odjíždí"promluvil a odešel. Nechápavě jsem se na ní podívala. ,,Mamka se stěhuje z domu do bytu tak mě Andy bude hlídat"osvětlila mi. Tak tohle bude dlouhej týden. Neměla jsem nejmenší ponětí,že jsem si to zakřikla.
ČTEŠ
Before you Go✔️
FanfictionTai Creaven mladší sestra Brooklyna Wyatta z RoadTripu. Potom co Brooklyn odešel do Londýna a tím opustil Tai, Liani a Judea, kterým tím ublížil,se z nenadání dočkají pozvání k nim do domu. Tai neví co čekat,ale jelikož chce opět navázat pořádný ko...