Odvezli mě všichni tři, protože proč ne. ,,Takže,hlavně se tam nezlij Tai,jako na tomhle plese."kladla mi na srdce Shaz. ,,V klidu,budu mít sebou Liani,takže pochybuju,že před ní budu moct pít něco víc než Frisco. "obhájila jsem se. ,,Jen aby"pohrozil mi Sonny. ,,No tak se tu mějte. A v létě ahoj"rozloučila jsem se s každým pořádným objetím a nastoupila jsem do vlaku. Fakt jsem měla přítele na cca 3 hodiny?Sama pro sebe jsem se usmála protože jsem v mobilu našla spoustu fotek z plesu. Většina byla se Sonnym a nebo s Lolly a Shaz,ale i s nějakýma kamarádama Lolly. Těšila jsem je zase uvidím v Londýně nebo na svém plese. Cesta mi utekla neuvěřitelně rychle a já se doma ocitla před druhou,akorát na sprchu a líčení.

,,V kolik vyrážíme?"vtrhla do pokoje Liani,měla na sobě růžové do půlky stehen dlouhé šaty. Měla svůj každodenní make-up a rozpuštěné bavlněné blond vlasy. Já jsem si vzala šaty ze včerejška. ,,Za deset minut u dveří"vyhnala jsem jí pryč z pokoje. ,,Za patnáct,máme pro tebe překvapení"zasmála se Liani.,,Trochu jsem se bála. A na hrůze mi ještě přidalo to,že pět minut před odchodem se ozývaly rány jak z děla.V pokoji jsem si vzala kabát nasadila lodičky a vyšla jsem dolů. V obýváku stáli Brooklyn a Rye. Oba měli saka a košile s černýma džínama.  Měla jsem chuť se otočit a jít se zahrabat pod peřinu,místo toho jsem se rozeběhla k Brookovi a objala ho. ,,Co tu děláte?"zeptala jsem se zvědavě. ,,Pozvala mě Nikola a psala ať ti přivedu doprovod.Původně mě první napadl Harper,ale přišlo mi to jako špatnej nápad a tak jsem tady popadl Rye."vysvětlil a já se objala i s Ryeem. ,,A co to vůbec bylo včera za fotky?"vypadlo zvědavě z Ryee a já se nechápavě otočila na něj,ukázal mi skupinu,co jsme založili na prázdniny součástí byli kluci, Lolly, Shaz, Keren, Sammie a Shaun. Posílala jsem tam fotky,ale totálně všechny. Od těch kdy jsem na fotkách s Lolly a Shaz až po ty kdy dávám Sonnymu pusu na tvář pak máme propletený ruce a nakonec jak mě domů nese jako princeznu,zatím co já si spím opřená o jeho rameno. ,,Ehm. Tak nějak jsem asi tři hodiny chodila se Sonnym"řekla jsem nervózně.,,Ale na svou obranu!Byli jsme opilí a byl to úlet,on má rád jinou a já jsem já"zasmála jsem se nervózně.  ,,Wau" zasmál se Rye.,,No dneska není na smutek prostor.Dneska se paří!"zakřičel Brook a vyběhl že dveří ven jeho příkladů následoval Rye a pomalu jsme šli za nimi já a Liani ale mnohem klidnější. ,,Tak vypadá to,že už jsi s Brookem v pohodě"začala jsem konverzaci. ,,Pořád jsem naštvaná,ale chybí mi"odpověděla a já přikývla. Rázem jsme se vyloupli před školou.
Hlavně se neopíjej. Zadala jsem si v hlavě a táhla jsem Rye a Brooka směr stůl kde jsme se měli sejít s Nikolou.

Before you Go✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat