Liani si šla za svými přáteli a my se konečně dostali k našemu stolu.
Nikola měla světle modré šaty a rozpuštěné navlněné vlasy. Vypadala hezký.

Vedle ní sedělo její dvojče Jasmine

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vedle ní sedělo její dvojče Jasmine.Ale nebyly si moc podobné. Nikola získala podobu po jejich otci a Jas zase po matce. A jediné co je spojovalo byla barva očí a barva vlasů.

 A jediné co je spojovalo byla barva očí a barva vlasů

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Obě vypadaly nádherně. ,,Tai"vyjekla Nikola a vyběhla ke mě přičemž málem spadla. Potom hned zčervenala protože se ztrapnila před Brookem. Niko se s námi stačila jen tak pozdravit a už se musely jít chystat na před tančení. Jejich téma plesu bylo vyšetření vraždy. Brook s Ryeem odešli pro pití a já zatím byla na telefonu. Ani jsem si to neuvědomila a kluci přišli ,sál se zatměl a předtančení začalo. Naštěstí letošní maturanti byla malá třída a to jen 10lidí. Všechny to překvapilo protože nás bylo 20.  Po patnácti minutovém předtančení se odebrali zase do šaten a o půl hodiny později byl tanec s rodiči. Tedy kdo chtěl. Nakonec se k nám připojila a mi zapředli hluboké debaty. Brook upíjel džus hádám že s vodkou. Rye měl nějaký míchaný nápoj a já dostala coca-colu.  Dneska jsem odmítla pít a proto jediný co do mě dostali byl panák zelený na oslavu šerpování. Domů jsme se mi tři vraceli okolo druhý ráno. Liani měla spát u Ashley,takže jsem se o ní nemusela starat.

V pondělí opět začala škola a můj život zaplul do stereotypu. Škola,psaní si s Joshem a RoadTripem.Učení hádky ve třídě na téma ples a plánování výlet do Londýna a takhle pořád dokola. Někdy mě zápěstí bolelo víc a někdy zase míň,ale v květnu už jsem ho měla znova v pořádku a nastal mi zase teror jménem TĚLOCVIK. Ale jedinou úlevou bylo že zbýval jen měsíc a půl a viděla jsem se v Londýně.Rodiče mi dali na výběr buď prázdniny v Londýně ale skoro celý nebo rodinná dovolená. Vybrala jsem si Londýn což všechny překvapilo.

Spennyho jsem nadmíru úspěšně ignorovala. A on mě. V květnu,ale přišla i jedna zpráva na kterou jsem měla smíšený pocity. Harper si našel přítelkyni Catherine.

Brooklyn mě celou tu dobu informoval o postupu vztahů Keren a Sammieho,ale vypadalo to,že ani oni nevědí jak je dát dohromady a tak jsme se s Lolly rozhodly to vzít v létě do svých rukou.

Before you Go✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat