,,Jak pojedeme?"zeptala jsem zvědavě protože nás bylo habaděj a aut málo. ,,Tak jede nás celkem málo Sam a Keren, ty a já"odpověděl po chvíli Rye. Wait a minut. Kdyť ještě včera chtělo jet ještě víc lidí.No ideální bylo,že jsme se vešli do jednoho auta.Na osvětlenou jeli jsme za Robbiem. Keren a já jsme chtěli zkusit něco málo vylézt a Rye a Sammie se nabídli,že budou naše jištění. Tam nám pujčili lezečky a všechno ostatní,co já vim jak se co jmenuje. A šli jsme hledat Robbieho. Našli jsme ho lézt po stěně.UH kdo by to řekl,ale tentokrát ho nejistil Ash,ale nějaká dívka. Nemohli se poznat dneska protože spolu živě debatovali. ,,A kdy jim to řekneš Robbie?"zrovna se ptala dívka. ,,Nevím není ještě brzo?"zakřičel Robbie na zpět. ,,Co nám říct?"ozval se Rye a Robbiemu se smekla noha a spadl,dívka ho slanila dolů. ,,Co nám říct?"zeptal se zvědavě Sammie. ,,Ehm. Ryei, Sammie, Keren a Tai.Tohle je Sof,moje přítelkyně. Sof moji bratři a Keren a Tai"představil nás a nám všem musela brada zůstat někde na podlaze. ,,Co tu děláte?"zeptal se Robbie. ,,Tai a Keren chtějí zkusit jak jim jde lezení a jelikož jsem nemohl dát Tai do rukou Harpera tak jsem přebral službu."zasmál se Rye. ,,A já nechtěla skončit mrtvá"dodala jsem a všichni jsme se zasmáli. 

Na stěně jsme vydrželi další tři hodiny což bylo do zavíračky. V deset večer jsme vyjížděli domů,úplně zdrchaný. Tentokrát jela i Sof.

Kluci byli stejně překvapení jako my. Protože to znamenalo,že jsou všichni členové zadaní. Wau 2016-0% zadaných lidí v RTTV

2021-Všichni zadaní i Robbie

Byla jsem na ty paka tak pyšná a naše společná cesta mohla započít. Vidět je radovat se z maličkostí,ale i větších maličkostí a prožít všechny dobré a špatné věci jen s nimi bylo to nejlepší co nás všech 14 lidí mohlo potkat.

Before you Go✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat