Ráno se dá shrnout do jednoho slova.Nestíhání. Niko mě vyzvedla a vlak jsem stihla jen tak tak. Cesta trvala půlhodiny,což nebylo nijak závratně moc. Poslouchala jsem písničky a u toho pomalu ,ale jistě usínala,dokud mi někdo nenapsal.
Josh Richards: Ahoj 🤗
Tai Creaven: Ahoj😇
Josh: Jak se máš?
Tai: Fajn co ty?
Josh: Docela dobře až na to,že mě stále nechtějí pustit z nemocnice😒
Tai:Jakto?🤔
Josh: Máma o mě má až moc velkej strach😒
Tai: Aha,tak to je zase na jednu stranu pěkný😇
Josh: Jako jo. Chtěl jsem se zeptat. Nechceš někdy někam zajít?
Tai: Ehm.Jedna drobná informace kterou jsem ti neřekla.
Josh: Nejsi lesba,že ne?😱
Tai:😂😂Blbče
Tai:Nejsem z Londýna😂Josh:Aha. Tak až tu budeš,zase. 🤔😇
Tai: Myslím,že teď dlouho nebudu moct. Až o letních prázdninách.😜🤔🤨
Josh: Však já si počkám😘
Tai: Jak je libo.😘Kdy ti budou sundávat sádru?
Josh: Na začátku července. A tobě?🤕
Tai: Na začátku května🤕😘😂
Josh: Šťastliče😒
Tai: Jsme tým nemehel no💁
Tai: Už budu muset končit ahoj👋 zase někdy napiš
Vystoupila jsem z vlaku a koukala všude možně po Lolly nebo někomu tomu podobnýmu. A nakonec jsem našla. Byla tam Kyem. ,,Nazdárek" pozdravila jsem je a s Lolly jsem se objala.,,Kyei to je Tai,Tai to je můj přítel Kye" Kye mě objal a mohli jsme jít.,,Pomůžu ti"přihlásil se Kye k mému neuvěřitelně těžkému kufříku.
Nebránila jsem se,proč taky,pomoc se vždycky hodí. ,,Díky"usmála jsem se a sedla si dozadu. ,,Nejdřív vyhodíme Kye u nich a pak pojedeme k nám"vysvětlila mi náš plán Lolly. Cesta trvalo skoro stejně dlouho jako cesta z Dartfordu do Essexu. ,,Sonny už je taky doma,tak se když tak nelekej. Bude to plnej dům" varovala mě a my vstoupili zatím tu byl asi docela klid, protože jsem si to představovala o něco víc drastičtější. ,,Jestli nevadí budeš spát u mě. Mám velkou postel. Ale ještě větší má Sonny."zasmála se Lolly.,,Myslím,že to přežiju u tebe"zasmála jsem se s ní. ,,Mami!Už jsme tady!"zakřičela do domu. A seběhli se sem všichni až na dvě osoby. Na chodbu přiběhl Sonny a Noah a nejspíš jejich táta. Po chvíli přišla i jejich mamka. ,,Dobrý den" pozdravila jsem slušně. ,,Tykej mi,jsem Hayley a to je můj manžel Tony"usmála se na mě.A podala mi ruku.,,Tai"přijala jsem jí.,,Shaz. Je tu Tai"Shauna byla milá a domluvily jsme se na odpoledni. ,,A tady je můj pokoj"otevřela mi dveře do jejího pokoje.
ČTEŠ
Before you Go✔️
FanfictionTai Creaven mladší sestra Brooklyna Wyatta z RoadTripu. Potom co Brooklyn odešel do Londýna a tím opustil Tai, Liani a Judea, kterým tím ublížil,se z nenadání dočkají pozvání k nim do domu. Tai neví co čekat,ale jelikož chce opět navázat pořádný ko...