Týden minul týden a já jsem vymazala cokoliv co neslo známku slova Josh.Všechny fotky,účty, kontakty a dalších x věcí. Niko už se se svými problémy jakžtakž taky smířila a normálně jsme zase byli všichni v pohodě. Catherine k nám normálně chodila a bavila se s klukama. S Harperem si to vyříkali s tím,že to byl asi vadnej pokus a dávali emoce tam kam nepatřili. Harper se prý přiznal, že má někoho už dlouho v hlavě a Cath se nám zakoukala né do Harpera ,ale do Sonnyho. Jejich kamarádství bylo zvláštní,jako by se oba báli projevit své emoce, jakoby bylo moc brzy po rozchodu Harpera a Catherine. Možná bylo,ale pokud se měli rádi tak proč ne jenže těmhle se do toho kecat nemohlo. Ale všichni jsme byli obřími fandy shipu Conny.
Sammie a Keren se nám úspěšně pochlubili jeden a půlměsíčním vztahem,alespoň někomu ten vztah držel. Myslím,že ti dva si byli souzení. Ship Seren podporovali všichni,chovali jsme se jak puberťáci,teda všichni jsme si to mohli dovolit,ale to je jedno.
Brooklyn a Niko. Kapitola sama pro sebe. Brooklyn častokrát mizel z domu a Niko často psala,že nemá čas. Všichni jsme si spojili dvě a dvě dohromady. Tráví spolu čas,ale co mezi nimi je,to byla ta pravá otázka.
A já? Já jsem si alespoň přiznala fakt,že mám ráda Harpera. Jenže mám pocit,že je pozdě. Pokud říkal má někoho rád. No další zapomínání je lepší než se spálit a pak zapomínat,bez popálenin to je lepší.
Rye a Honor. Těm se vedlo nad míru skvěle. Dokonce si udělali třídenní dovolenou v Irsku. Byli spolu sedm měsíců.Tak strašně to rychle to utíkalo. Doslova.
Týden utekl jako lusknutím prstů a já balila kufry domů. Na nádraží mě odvážel Brook a připojila se i Niko,protože se kvůli školám neuvidíme dlouho. Jenže nebyla jsem úplně blbá a rozuměla základům řeči těla,ačkoliv se snažili dělat,že nic, tělo říkalo něco jiného. Byli jsme už rozloučený a čekali na vlak se tří minutovým spožděním. ,,Takže nechcete mi třeba něco říct?"zeptala jsem se když zbývala minuta do příjezdu vlaku. Niko se podívala na Brooka a naopak. Komunikovali beze slov už to něco znamenalo. ,,Nechodíme spolu,jak si asi myslíš"začala Niko. ,,Ale chodíme na rande a kdo ví jak se to vyvrbí"usmál se na ni Brook. Přesně jsem věděla jak to dopadne. Niko měla už tři roky doma plán o svatbě a kolik dětí s Brookem chce,celkem scary je,že je reálná šance na úspěch jejích snů. ,,Děkuju za upřímnost.A pozdravujte všechny a Cath vyřizuju,že budu čekat na zprávy úspěšné mise Frown Day."řekla jsem naposledy je objala a nastoupila do vlaku. Celý nudný půl rok může začít.
ČTEŠ
Before you Go✔️
FanfictionTai Creaven mladší sestra Brooklyna Wyatta z RoadTripu. Potom co Brooklyn odešel do Londýna a tím opustil Tai, Liani a Judea, kterým tím ublížil,se z nenadání dočkají pozvání k nim do domu. Tai neví co čekat,ale jelikož chce opět navázat pořádný ko...