Pohled Brooklyna
Harper a Lolly vzali dvojčata a Keren domů a my ještě zůstali u Tai.Chtěl jsem vědět jak na tom je.
,,Dobrý den,jsem doktor Quincy Smith .Vyšetřující lékař Tai Claire Creaven.S kým můžu mluvit o jejím stavu?" ,,Já jsem bratr"ozval jsem se a vstal jsem ze židle.Doktor si mě odvedl na chodbu. ,,Stav vaší sestry není nejhorší ale ani nejlepší. Vaše sestra má silnější otřes mozku a rozřízlo zadní hlavy, naštěstí nijak vážné to nebylo.Necháme si jí tu čtyři dny na pozorování a může se vrátit domů"řekl a moje tvář zbledla. To budu muset zavolat rodičům. ,,A ještě bohužel má zlomené zápěstí."přečetl si z papírů.,,Máme kontaktovat rodiče?"zeptal se mě tiše. ,,Ne,mám za ní zodpovědnost já."řekl jsem a skopil hlavu. ,,Dobrá,zítra ve tři přijdu na kontrolu její hlavy. Teď už musím běžet.Nashledanou"potřásli jsme si rukama a on odběhl. Vrátil jsem se do jejího pokoje.,,Tak co?"zeptal se Sonny. ,,Mám silnější otřes mozku, naštěstí ta rána od brusle je to nejmenší. A nakonec si zlomila zápěstí."vyčetl jsem její zranění.,,A budeš muset volat rodičům?"zeptal se Andy. ,,Jo,ale teď už to nemá smysl. Rodiče už spějí. Vydrželi to do teď, tak to vydrží do zítra"pokrčil jsem rameny.Ráno
Když jsme dorazili znovu do nemocnice ,tentokrát jsme šli bez rodiny Beaumontových, se na nás Tai už smála. Povídala si se sestřičkou. ,,Nazdar"pozdravila nás z vesela a mě došlo,že je možná trochu při náladě z léků proti bolesti. ,,Mimochodem,rodiče už to vědí.Volali mi,že se tu můžu zdržet o týden dýl protože ve škole prasklo potrubí nebo co a tak je na další týden zavřená. A taky mám vzkázat,že se o mě máš starat jako o princeznu."řekla s úsměvem. ,, Počkat oni se nezlobí?"zeptal jsem se zmateně.,,Ne řekla jsem,že se mi při bruslení zapletli nohy a já spadla a praštila se do hlavy a mám něco se zápěstím. Řekli mi jen ať jsem příště víc opatrná."usmála se na mě a já na ní.,,Jak dlouho tady budu?" zeptala se a já se zarazil.,,Nejspíš ještě tři dny."odpověděla jsem jí a ona se zamračila. ,,Quincy mi zakázal používat mobil kvůli tomu otřesů,až sem přijdete znova,přinesete mi prosím knížku mám jí na posteli.A teď nechci vás nějak vyhazovat,ale chtěla bych spát"řekla a na důkaz své únavy a nálady se zahrávala do peřin a odmítala vylízt. ,,Někdo se ti s tou knížkou staví odpoledne"houkl jsem na ní před odchodem. Zdravá ruka vylezla z pod peřiny a ukázala nám palec.
-----------------------------------------------------------
Pohled Tai
Opravdu jsem usnula když odešli a vzbudil mě až Quincy. ,,Už vám vysadíme kapačku. A vaše rána na hlavě vypadá skvěle,rychle se to hojí a vypadáte v pořádku takže vás budeme moct pustit už v pondělí"řekl a já v duchu zajásala. ,,A to zápěstí se bude léčit jak dlouho?"zeptala jsem se ho. ,,8-10týdnů"odpověděl a já se v hlavě praštila do hlavy,to znamená až do dubna. Odstranil mi z ruky kanilu a já byla bez prášků. ,,Zítra tu nebudu,takže všechno bude řešit Francesca ano?"zeptal se mě pomalu.,,Ano,tak v pondělí nashledanou"zamávala jsem mu zvesela.
Pak mi přišla návštěva v podobě Harpera s Kar. Kar si šla koupit něco do bufetu a mezitím jsme s Harperem zůstali v pokoji,ale neměli jsme co říct,takže Harper na mě celou dobu koukal a já očima bloudila po celém pokoji jen abych se vyhla jeho očím, nádherným světlým očím.
Pak přišla Kar a vyhnala Harpera.,,Moc se omlouvám"řekla a sedla si na postel.,,Ale prcku,ty přece za nic nemůžeš"a cvrnkla jsem jí do nosu. V tom do pokoje přijel doktor s jedním klukem. Kluk měl celou nohu v sádře.Chudák.,,Omlouvám se,ale pacient potřebuje klid"řekl a to bylo poukázání,že musejí jít pryč.Naštěstí Harper zrovna přišel a vzal Kar domů. ,,Nemusíte už chodit,pak napíšu"řekla jsem když odcházeli,oba přikývli a odešli. Podívala jsem se na onoho kluka. Měl delší husté hnědé vlasy a tmavě zelené až do hněda oči.
,,Jsem Josh"řekl a já věděla že jsem v háji. Ten kluk byl k nakousnutí. ,,Ahoj, jsem Tai"představila jsem se a ani jsem netušila jak mě tohle dokáže dostat do problémů.
ČTEŠ
Before you Go✔️
FanficTai Creaven mladší sestra Brooklyna Wyatta z RoadTripu. Potom co Brooklyn odešel do Londýna a tím opustil Tai, Liani a Judea, kterým tím ublížil,se z nenadání dočkají pozvání k nim do domu. Tai neví co čekat,ale jelikož chce opět navázat pořádný ko...