Pátek

Poslední tři dny,předtím než jsme měli zase odjet do svých domovů s Lolly a Keren. Dneska měli dorazit i Sam a Shaun od Robbieho a Rye. A potom jsme měli jít bruslit. Mě to šlo,ale co si pamatuju tak Brook celkem trhal rekordy v pádech na ledu.  No kluci přijeli okolo třetí a kluziště jsme měli pronajatý od šesti do deseti večer takže se zatím zabydleli u Robbieho v pokoji. Potom jsme se rozhodli jít pěškobusem na kluziště cesta nám zabrala neuvěřitelnou hodinu a půl. Pak jsme si každej hledal dokonalý brusle,aby nám v nich bylo hej. Automaticky jsme se na ledě rozdělili do skupinek. Kluci a holky. Wau a že holek nás tu bylo hodně. Ach ta ironie. Pak jsme se rozdělili zase úplně jinak. Sam, Shaun a Kar, pak Já, Harper a Brook a ti ostatní maniaci. Ti ostatní maniaci spíš jen fotili fotky jak padaj. Já a Harper jsme měli tu snahu naučit Brooka pořádně na bruslích,stejně dvojčata měla snahu naučit Keren na bruslích na kterých stála po druhé za život. Když se desátá nebezpečně přiblížila a všichni už obstojně uměli na bruslích se celá naše parta rozhodla,že v jedenácti budeme hrát na babu. Začal Robbie protože byl nejrychlejší,další jí dostal Andy ten jí předal mě, já Ryeovi ,Rye Sonnymu, Sonny Lolly, Lolly Shaunovi, Shaun Samovi, Sam Kar a Kar Brookovi a Brookovi se podařilo chytit Harper který si za terč vybral očividně mě. Když už byl očividně unavenej,přebral si od něj babu Robbie a já couvala a né moc dobře.Nohy se mi zapletli do sebe a já letěla.Jenže to je příroda "Co se pokazit dá,se pokazí" a Keren stála přibitě na místě.Spadla dřív než já na ní.Ale bruslí neuhnula dostatečně daleko a moje hlava prodělala pád na ostří. Omdlela jsem a dál už jen tma.


Pohled Brooklyna

Všechno bylo jak ve zpomaleném filmu.Robbie jak chtěl chytit Tai,té se zapletli nohy a letěla na vystrašenou Kar. Tu stáhl už na zem pohotově Shaun,ale nestačila ucuknout bruslí. A moje sestřička spadla hlavou na onu brusli. Robbie jakož to největší sportovec k nim sjel.Pomalu jsem se k nim doplazil a koukal jak se led začíná zbarvovat do ruda. Harper vytáhl telefon a podle pokynů Robbieho zavolal záchranku. Naštěstí nejbližší nemocnice nebyla daleko a do pěti minut tu byli. Vzali Tai do záchranky a při odjezdů jí začali ošetřovat. Záchranář nás poprosil ať jí vezmeme věci a můžeme přijet do nemocnice.

,,Panebože,rodiče mě zabijou" první co jsem vypustil v šatně. ,,Třeba to nebude tak vážný a pustí ji zítra" chlácholil mě Sonny. ,,Doufejme"řekl jsem a nazul jsem si svoje boty a následně oblíkl svojí teploučkou bundu. Na chodbě jsme se střetli s Lolly, která  v jedné ruce nesla věci Tai a druhou objímala ubrečenou Keren. 

,,Kar, nemůžeš za to ano?"dřepl jsem si před ní,takže jsem byl menší než ona. ,,Aleee, kdybych tam nestála tak se jí to nestane"fňukala dál. ,,Ale byla to rychlost. Já bych asi taky dokázal stát jen na místě,ale díky pohotovosti Shauna se jí nestalo něco mnohem horšího než mohlo,takže běž mu poděkovat"řekl jsem co nejklidnějším a utěšujícím hlasem co jsem mohl. Kar zrudla a zvrtěla hlavou. ,,Prcku snad se ti jeden z nich nelíbí?"zeptal jsem se provokativně. Její tváře zrudly o 90° a zase záporně zakroutila hlavou. ,,Však já na to přijdu, Jahůdko"cvrnkl jsem jí do nosu a ona  se konečně usmála.

,,Tak jdeme"oznámila vůdcovsky Kar a táhla nás s Lolly za sebou.


Before you Go✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat