Naštěstí celé to uteklo a vysvědčení,mimochodem jen s jednou dvojkou,bylo v rukou rodičů.Pozítří jsem měla jet s Lolly do Londýna,tentokrát jela autem, protože tam měla být na dva týdny pak jet na rodinnou dovolenou a pak se někdy stavit v Londýně. Za to já si táhla celej svůj šatník na léto. Celé dva dny se dá popsat jako zmatky. Rodiče a sourozenci balili na dovolenou a byl to masakr,ale když pro mě v pondělí dopoledne přijela Lolly,nadvakrát jsem zamkla a vyjela vstříc celému prázdninovému Londýnu. Cesta nám zabrala s pauzou na StarBucks hodinu. ,,Tak co jak ses měla?"zeptala se jako bychom si snad nepsaly. ,,Fajn, co ty?"zeptala jsem se na oplátku a zasmála se. ,,Skvěle,je osvěžující mít za sebou školu" usmála se. ,,Kéžbych tohle mohla říct taky"zasmála jsem se a pak jí nechala v klidu zaparkovat. ,,Tak ještě rok to není tak hrozný"povzbudivě se na mě usmála.
Než jsme stačily zazvonit už nám natěšeně otevřela Keren. Skočila mi kolem krku a nechtěla se pustit. Nemohla jsem uvěřit,že už jí je dvanáct.Už tu byli i dvojčata. Zase jsme s Lolly zahučely do našich pokojů a vybalily si. Než jsem si stačila vybalit cinkl mi telefon.
Josh: Ahoj😇
Tai: Ahoj😇
Josh:Už jsou prázdniny a sádru už nemám.Už jsi v Londýně?😄😏
Tai:Jo právě jsem dorazila k bráchovi.😇
Josh: A mohli bychom někdy ven?😇🤗
Tai: Jasně,jen se zeptáte Brooka kdy mají nějakou akci,to by bylo nejideálnější 🕛🕧🕐Josh:Dobře tak budu čekat na termíny😇
Odložila jsem telefon a konečně si dovybalila. Pak jsem sešla dolů za ostatními. ,,Kdy budete pryč?"zeptala jsem se když jsem zapadla vedle Andyho na gauč. ,,Pozítří a pak asi každý druhý týden,proč?"zeptal se nechápavě Brook.,,Ale jen kdy si mám domluvit někoho kdo se mnou bude trajdat po Londýně"řekla jsem. Náhle zazvonil zvonek a Harper se rychlostí blesku přemístil.Najednou se tu zjevila brunetka.
,,Tai,Lolly to je Catherine moje přítelkyně. Cath to je Tai a Lolly. Sestry Brooka a Sonnyho."představil nás. Cath se nakonec ukázala v tom nejlepším světle. Domluvily jsme se ,že já,Lolly a Catherine vyrazíme na pizzu,zítra na oběd. V tomhle uskupení jsme vydrželi až do jedenácti,kdy vytuhli Keren,Sammie a i Shaun. Pak jsme mohli přejít na debaty. ,,Takže první bod je oslava Tai"začal Andy.,,Fakt to chcete slavit?"zeptala jsem překvapeně.,,Jasně,že jo 17 ti je jen jednou."ozval se Sonny.,,To je pravda"ozvala se Lolly. ,,Takže oslava by byla....co třeba 18.?"navrhl Rye. ,,Okay"odsouhlasili jsme všichni. ,,Dál.Jak dát ty dva dohromady"řekl Brook a kývl hlavou směr patro.,,Ty se s ní bavíš nejvíc hned po Andym,Fazolko"zasmál se Harper. ,,Wait what?!Fazolka?"rozesmála jsem se jak blázen .,,Jo on jí začal říkat Jahůdko a ona si vymyslela Fazolka"vykoktal mezi smíchem Robbie. ,,Já myslím,že bude nejlepší buď to nechat na nich,nebo si s každým promluvit zvlášť aby věděli,že bát se vyjádřit pocity není špatně"řekla Lolly.
,,Dobře takže kdo promluví s Keren a kdo se Sammiem?"zeptal se Sonny.,,Tak je to asi jasný jeden Wyattů a jeden z Beaumontových." odpověděl Harper.,,Jsem pro Tai a Ryee"ozval se Andy a tím tu debatu ukončil protože nikdo nic nenamítal. ,,Já už jsem unavená dobrou"zvedla jsem se a odešla do svého pokoje.Tai:Mohla bych už pozítří😁
Josh:To je skvělý😄
Tai:Kde a kdy se sejdeme?😅
Josh: Millenium bridge u prostřed mostu ve 2p.m.?😂😇
Tai:Okay budu tam😇😇
Pak jsem se odlíčila a už v pyžamu zaplula do postele.
ČTEŠ
Before you Go✔️
FanfictionTai Creaven mladší sestra Brooklyna Wyatta z RoadTripu. Potom co Brooklyn odešel do Londýna a tím opustil Tai, Liani a Judea, kterým tím ublížil,se z nenadání dočkají pozvání k nim do domu. Tai neví co čekat,ale jelikož chce opět navázat pořádný ko...