Ples začínal od sedmi v osm mělo začít předtančení. Moje rodina a ti ostatní samozřejmě přišli mezi posledníma a dva stoly které byli zamluvené pro naší rodinu se zaplnili raz dva. Pro upřesnění museli ze skladu donést ještě 5židlí. Ups. My jsme tu skupinu už po druhé neviděli protože jsme se převlíkali z našich obřích šatů do šatů z 50.let. V sále nižší ročníky co se rozhodli nám pomoc udělali přepážky a tím vytyčili parket. My se zatím připravili na naší první první velkou věc. Měli jsme tancovat celých 5 minut a k tomu ještě divadlo jako předehra. Trochu na způsob Pomády. Já byla ve dvojici s Tedem. V naší choreografii bylo spoustu zvedaček a težších prvků,ale stálo to za to. Lidi potom tleskali tak moc,že jsme věděli,že ta dřina za to stála. Potom jsme se běželi převlíct zpátky do slavnostního.
Každej jsme na parket dotáhli svýho rodiče a tancovali s nimi. Táta byl dobrý tanečník což se o mě říct nedalo,ale zvládli jsme to. Potom se vystřídal i Brook z čehož jsem měla radost,protože to byla strašná sranda.Buď to jsem mu šlápla na nohu já nebo on mě,nakonec jsme jen stáli na místě a smáli se jak dva blázni. Přesně tohle mi před rokem chybělo. Takhle se smát našim chybám. Přejít je společně. Měli jsme půl hodinovou pauzu kterou naše skupinka využila k focení. Měla jsem fotky s rodičema,jen se sourozencema. Jen s Brookem. Pak s celým novodobým RoadTripem, s Honor. S Jirsty. S rodinou Robertsonů. Se Sammiem a Keren. Pak jen s holkama a pak jen s klukama. S Robbiem. A Brookem a jeho novopečenou přítelkyní Niko a pak se Sonnym a Cath. Moc fotek mocinky moc.
Pár mladších studentů zase ohraničil náš parket a my se seskupili u Dj pultu.Byl to jednoduchý tanec kde jsme jen různě chodili po parketu.Byli jsme s Miou asi čtvrtá dvojice co měla jít. Naše písnička byla jasná.Obě jsme byly fans Hrvyho a tak jsme tam dali Million Ways. Stačila jsem postřehnout jak si to kluci natáčejí asi na stories. Šla jsem si pro šerpu první protože Mia byla ke konci abecedy. Předávání bylo už v deset takže se ještě na chvíli otevřel parket. Bohužel jsem byla na parket vtáhnutá nejdřív Ryem se kterým jsme špehovali malý manželé Beaumontovi a muselo se uznat ,že to vypadalo,že ti dva pro sebe byli stvoření. Ačkoliv ani jeden z nich pořádně neuměl tenhle tanec tak se pokoušeli napodobit dospělý. A Sammie se choval jako gentleman. Nakonci tance jí vlepil pusu na tvář a oba se vydali ke stolu,nám s Ryem se,ale na parketě zalíbilo a mohli jsme nerušeně analyzovat vztahy. ,,Takže co myslíš?Vydrží jim to?"zeptala jsem se ho hned jak začala nová písnička a oni byli daleko. ,,Rozhodně. Vypadají jako puzzle co do sebe zapadlo. Myslím,že tohle vydrží dlouho,ne-li za hrob"řekl a usmál se. ,,A ty a Honor? Myslíš,že ona je ta pravá?"zeptala jsem se rychle než se stačil zeptat na něco on. ,,Jo. Honor je fakticky to nejlepší co mě mohlo kdy potkat. "řekl nadšeně.
,,A co ty. Seš ráda za Brooka a Niko?"zeptal se zvědavě. ,,Když jsme byli malý byli jsme já,Niko a Jasmine nerozlučné kamarádky. Měli jsme vlastní pravidla.Třeba nezamilovat se do sourozenců ostatních. A pár dalších a pak nám Brook doma oznámil,že jste ho opravdu vzali a stěhuje se. Niko probrečela hodně nocí kvůli tomu,že odešel. Pár měsíců na to jsme se dozvěděly,že ho má ráda,nejen ráda,ale je do něho zabouchlá. Smířily jsme se s tím a často si z toho dělaly legraci. Třeba jsme si vás rozebíraly. Já si vždycky vybrala Jacka nebo tebe, Niko nečekaně Brooka a Jasmine si vždycky vybrala Andyho. To je důvod proč je tu s Liani. Andy je její platonická láska,ačkoliv ho nezná je do něho "zamilovaná". Doufá,že když to Niko vyšlo s Brookem,tak jí to může vyjít s Andym"vysvětlila jsem velice dlouze. ,,Aha.Tak to je zvláštní,ale stane se. A co ty a kluci?"zeptal se jako by to snad nevěděl,jenže vlastně nevěděl,že se mi zase Harper líbí. ,,No, je tady někdo kdo se mi líbí,ale myslím,že svou šanci jsem propásla. "řekla jsem a svůj pohled zakotvila na naše nohy. ,,Harper?"zašeptal a zvedl mi bradu. ,,Víš,že to teď musí vypadat divně?"řekla jsem s úšklebkem. ,,Vím,ale Honnor to přežije,protože nic romantickýho v tom není. "řekl a úšklebek mi opětoval. ,,Ale bacha na mě. Na plesech se nekontroluju a pak s někým chodím 3 hodiny"zasmála jsem se a on taky. ,,Já Honor nepodvedu ani kdybych chtěl. " usmála jsem se. ,,Jo je to Harper. Myslím,že to byl a bude ON."řekla jsem a on přikývl. Písnička skončila a šli jsme si sednout. ,,Budete mít ještě něco?"zeptala se zvědavě Lolly. ,,Jop půlnoční překvapení"odpověděla jsem a koukla na Brookův telefon kolik je hodin. Pak jsem s holkama zapletla do hovoru,než Dj vyzval všechny páry, jak staré tak mladé ať jdou na parket. Oba stoly se dost vylidnili. .Zůstalo nás u stolu málo jen já, Lolly, Shaz, Liani, Jasmine, Harper, Andy a Robbie.
Pak to běželo jak na drátkách zašlapávání šerp. Půlnoční překvápko na půlhodiny. Pak začali pomalu odcházet lidi. První šli mamka a táta s Keren a Sammiem. O hodinu a půl se vydali domů Liani a Jasmine,Lolly,Shaz. Ke konci což byli tři ráno se Sonny a Cath ploužili po parketě a nalepení na sobě jak kdyby jinak oba spadli. Ale byla jsem ráda,že jsou spolu a mise Zamračený den je konečně u konce. Brooklyn a Niko se někam vypařili což mě na druhou stranu děsilo a na druhou jsem asi věděla kam. Takže můj úkol byl lehkej. Spolužáci se rozhodli přesunout se do rezervovaného klubu,kde už pár lidí muselo být. ,,Mio,jdu je odvést domů a pokud nepřijdu tak jsem usnula."řekla jsem směrem k ní a ona zasalutovala. Běžela jsem se převlíct ,šaty jsem vrátila do vaku a ostatní věci zbalila do batohu. Pak jsem se vydala pro ostatní a vyšli jsme domů.Tam jsme došli o půl pátý.Se zjištěním,že Lolly a Shaz jsou ještě vzhůru. Rozdělili jsme se do pokojů. Kluci spali u Brooka a holky u mě. Mamka odpoledne připravila obří letiště na spaní. Keren ani Sammie tu nebyli,takže spali v pokoji pro hosty. Liani spala u sebe. Všech 6 se nás poskládalo na letiště a s tichým Dobrou jsme usnuli jako Šípkové Růženky.
ČTEŠ
Before you Go✔️
FanfictionTai Creaven mladší sestra Brooklyna Wyatta z RoadTripu. Potom co Brooklyn odešel do Londýna a tím opustil Tai, Liani a Judea, kterým tím ublížil,se z nenadání dočkají pozvání k nim do domu. Tai neví co čekat,ale jelikož chce opět navázat pořádný ko...