Ten den jsem vedla s Keren rozhovor o citech. Například jsem si připadala jako ten nejmíň vhodnej člověk. Ale co už,Keren se mi vypovídala a já si připadalo jako správná starší sestra. Jasně jsem starší sestra Liani a Judea ,ale oni jsou ke mě moc blízko a Liani se ve vztazích vyznala líp dřív než já. Ve dvanáct jsme vyrazili na pizzu.
,,A jak se dlouho znáte s Harperem?"zeptala se Lolly zvědavě.,,Od školky. Tam jsme byli nejlepší kamarádi,pak jsme byli jen kamarádi,ale na střední se mi začal líbit a najednou mi vyznal city a jsme spolu od května."usmála se Cath. Takhle jsme si dál povídaly než byl čas jít domů, respektivě Cath odešla k sobě do bytu a řekla ať jí pošleme Harpera. Měli spolu dvou měsíční výročí tak to museli hezky oslavit a s klukama a námi za zadkama by to nebylo ono. Dorazily jsme domů ve tři. V pět se nám podařilo vypakovat Harpera a i se vzkazem,že do zítra ho vrátit nechceme.
Náš plán jak dát dohromady Keren a Sammieho se nám otevřel ve chvíli kdysi Keren a dvojčata šlehli cukr a nechtěli jít v jedenáct spát.,,Prosím zahrajeme si flašku" škemrala Keren a Shaun. Kluci za vidinou klidu přikývli a tím to zpečetili osud i mě a Lolly. Sedli jsme si do kroužku a první se o točení hlásil byl právě Shaun. Pravidla zněla jasně. Na koho padne dno ptá se, na koho padne hrdlo musí si vybrat a pokud se to nechce odpovědět nebo udělat onen úkol dává se někomu pusa na pusu. Chvíli jsem měla štěstí a padalo to spíš na Brooka,Sonnyho, Sammieho a Ryee. Jenže pak přišla ta horší část,hlavně pro mě,Keren. Naštěstí já to měla ještě dobrý, hrdlo padlo na mě ,ale dno na Lolly takže Chill. ,,Pravda nebo úkol?"zeptala se. ,,Úkol"odpověděla jsem okamžitě. ,,Skoč do bazénu v tomhle oblečení a až dokonce hry se nesmíš převlíknout"řekla a jelikož jsem se chtěla vyhnout polibku někoho z mých kamarádů,tak jsem šla opravdu skočit. Byla to celkem kosa,ale ještě to nebylo nejhorší. Pak jsem zatočilo a hned jak to zastavilo jsem věděla,že to bude průser. ,,Kar, pravda nebo úkol?"zeptal se Sonny. ,,Pravda"odpověděla plaše. ,,Takže máš tady někoho radši než kamaráda?"zeptal se po chvíli Sonny. ,,Komu mám dát pusu?"svěsila ramena Kar. ,,Sammiemu"odpověděl se škodolibým úsměvem Sonny. ,,Klidně můžete jít vedle. Rye a Andy to taky tak udělali"ponoukal je Brook. Sammie vstal a pomohl na nohy i Keren a odešli vedle. Byli tam až nezdravě dlouho,ale pokud se stalo to co jsme chtěli měli na to právo.
,,My už půjdeme spát"zvedli se Keren,Sammie a Shaun, bylo asi půl druhý a já taky umírala. Za prvé zimou a za druhé únavou. Ale byla jsem zvědavá jestli se dali do hromady nebo ne. ,,Dobrou" houkli jsme na ně a po jistotě,že už nás neuslyší jsme další půlhodinu debatovali n téma realita tohohle možného páru.
ČTEŠ
Before you Go✔️
FanfictionTai Creaven mladší sestra Brooklyna Wyatta z RoadTripu. Potom co Brooklyn odešel do Londýna a tím opustil Tai, Liani a Judea, kterým tím ublížil,se z nenadání dočkají pozvání k nim do domu. Tai neví co čekat,ale jelikož chce opět navázat pořádný ko...