이십육

966 82 5
                                    

2020. 01. 20.

Namjoon: Azon tűnődöm, hyung, hogy felpofozzalak, kilökjelek a kocsi elé, vagy megvonjam a heti kávéadagodat. Nem tudom, melyik lenne a nagyobb büntetés.

Hoseok: Először vond meg a kávé adagját, de minimum egy hétre, hogy szenvedjen! Aztán pofozd fel, és lökd ki egy kocsi elé.

Namjoon: Használjuk a te kocsidat?

Hoseok: Bebaszna! Most fényeztettem.

Namjoon: Valami ütős kell, hogy még azt is megbánja, hogy a gyerek gondolata egyáltalán felmerült a szülei fejében.

Hoseok: Vágjuk le egyesével az ujjait, aztán postázzuk el neki.

Namjoon: Nem hiszem, hogy átmenne az ellenőrzésen.

Hoseok: Az írjuk a csomagra, hogy fagyasztott virsli Kínából.

Namjoon: Megnézem én azt a fagyasztott virslit, aminek olyan szaga van, mint egy pöcegödörből kihalászott dögkeselyű belének, miután megevett egy patkányt.

Hoseok: Felettébb jól ismered a levágott ujjak szagát.

Namjoon: Ez az egyetlen olyan elfoglaltságom, amiben kiélhetem a pusztítás iránti vágyam. Tökélyre fejlesztettem a dolgot.

Hoseok: Valami olyan képességet is kifejleszthetnél, aminek több hasznát vesszük. Például "így ne csessze el Min Yoongi az életét" szupererő.

Namjoon: Lehetetlenben nem utazom, nem jó biznisz.

Hoseok: Mi a francnak tartunk téged?

Namjoon: Mondja ezt az, aki másokkal akarja elvégeztetni a piszkos munkát.

Hoseok: Először is: én vagyok itt a mood-maker. Ha én nem vagyok, Yoongi hyung már valószínűleg levetette volna magát a hülye erkélyéről. Másodszor: örülj, hogy most nincs fent, és nem olvasta el, hogy "piszkos munkának" nevezted őt.

Namjoon: Miért van olyan érzésem, hogy most is az erkélyen áll?

Hoseok: Kirázott a hideg.

Namjoon: Át kéne mennünk.

Hoseok: Gondolod, hogy épp le akarja vetni magát?

Namjoon: Mi van, ha igen, és mi van ha, mi ezt tudjuk, és nem akadályozzuk meg?

Hoseok: Arra gondolsz, hogy a rendőrség elolvasná az utolsó üzeneteit, és megtalálják a beszélgetésünket, tudni fogják, hogy tudtuk, és nem állítottuk meg, aztán lecsuknak minket?

Namjoon: Kombinálsz.

Hoseok: Még a szőr is feláll a kezemen. Küldjek róla képet?

Namjoon: Kímélj meg. 

Namjoon: Átmegyek.

Hoseok: Mi, most tényleg?

Namjoon: Rossz érzésem van.

Hoseok: Mármint olyan "ismerem a legjobb barátomat, és tudom, hogy valószínűleg épp a tízemeletes aljában hever törött nyakkal" vagy olyan "már két napja nem válaszol, és ez elég gyanús" módon?

Namjoon: Mindkettő.

Hoseok: Bassza meg. Én is megyek.

Látta: 16:01

Köszönöm, exem! [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now