Tae már tudta, mi történt.
Megint sok volt. Megint nyomult. Megint ráerőltette magát olyanokra, akik nem kívánták a társaságát. Megint sikerült elidegenítenie valakit maga mellől. Nem Yoongi volt a hibás – jött rá. Minden az ő hibája. Igaza volt a fiúnak. Zaklatta őt, kiforgatta a szavait, csüngött rajta.
Csak is az ő hibája, hogy senki sem marad mellette. Jin elviseli őt, mert fiatalabb nála, és úgy érzi, vigyáznia kell rá, meg hát a szüleik egy helyen dolgoznak, nem mutatna jól, ha rosszban lennének. Bogum Jin régi barátja, és nem akar rosszban lenni vele, így elviseli a fiút, de ő sem szereti. Ahogy senki sem. Soha senki nem foglalkozik vele. Furának és idegesítőnek tartják. Nem beszélgetnek vele. Nem kérdezik meg, hogy van, milyen volt a napja, vagy mit csinált. Miért? Sokat beszél? Vagy unalmas? Nem érdekli őket? De akkor kinek mondja el? Kinek mondja el, hogy érzi magát, mit evett, ki bántotta meg? Senki nem volt ott, mikor Jungkook kidobta, mint egy szemeteszsákot. Jin átment hozzá, filmeztek, chipset ettek, de mikor sírni kezdett, Jin láthatóan feszengett. Bogum azt mondta, sajnálja, de nyilván szánalmasnak tartotta őt. Mindenki megértette Jungkookot, és senki sem sajnálta őt.
Taehyung mindent nekiadott. Az idejét, az ágyát, a figyelmét. De ő sosem hallgatta meg. Taehyung azt hitte, idővel megváltozik, talán jobban kötődni fog hozzá, talán érdekelni fogja, mi van vele. Taehyung majd' beleroppant, hogy beszélgethessen vele... Művészetről, könyvekről, filmekről, videójátékokról, a napjáról... De Jungkook nem hallgatta meg. Ellenben ő mindig panaszkodott a munkahelyéről, az egyetemről, a családjáról, a testvéréről. Taehyung meghallgatta, érdekelte, fel akarta vidítani, szerette, ha mosolygott. Oda akart bújni hozzá, érezni, hogy a másik szereti, hogy tartozik valakihez. De csak Taehyung ölelte őt, sosem fordítva.
Magányos volt. Szerette Jungkookot, és azt akarta, hogy végre őt is szeresse valaki.
De elszúrta. Túl sok volt.
És most megint. Megint azt csinálta, olyanokat mondott, amit nem kellett volna, túlreagálta, nyomult. Yoongi is megunta.
Mindenki megunja őt előbb-utóbb.
ESTÁS LEYENDO
Köszönöm, exem! [BEFEJEZETT]
FanficKöszönöm exem; avagy köszönjük Jungkooknak, hogy egy bunkó seggfej volt, mert nélküle Taehyung sosem ismerte volna meg Yoongit. 2019. 12. 26. - 2021. 02. 27.