Utószó, köszönetnyilvánítás, miegymás

511 35 26
                                    

Hola emberek!

Lala vagyok.

És elmeséltem nektek egy történetet, aminek én nem voltam a részese, de ismertem.

Egy hónapja és hét napja egy csomag érkezett, egy iskolai bagoly hozta. Nekem címezték. Kíváncsian kibontottam: egy ezüst fedelű, halványrózsaszín füzetke volt benne. És benne egy történet. Egy régi jó barátnőm írta, El a Táborból. Mesélte, hogy Vadásznak állt, és tavaly tél óta nem találkoztunk.

Hát, fél év alatt ezt történt vele.

Leírtam, a lehető leghűbben az eseményekhez. Tudom, hogy ő is ezt akarja. Egy kis levélkét hagyott a végében:

Kedves Lala!

Remélem, jól telnek a napjaid abban az iskolában, amiről meséltél. Nem tudom, hogyan jut el hozzád ez a napló, de legfeljebb odaadják a szüleid, amikor hazatérsz a téli szünetben.

Kérlek, valahogyan meséld el másoknak is! Tanuljanak belőle! (Tudod mit mondanak: okos ember más hibájából tanul, a hülye meg a sajátjából.) Bízom benne, hogy megteszed.

Nincs mi mást mondanom, a fontos dolgok benne vannak a naplóban.

Remélem, egyszer még tudunk találkozni.

El

Így gondoltam, feltöltöm Wattpadra -hadd tanuljatok belőle.

Bízom benne, hogy ti is megszerettétek El, ahogyan én is kedvelem. Ki tudja, lehet, hogy következő nyáron találkoztok vele a Félvér Táborban. Megpróbálom rávenni, hogy visszatérjen.

Sőt, lehet, hogy még barátnőt is talál magának.

🌙🏹🌙🏹🌙🏹🌙🏹🌙🏹🌙🏹🌙🏹

Höhö, és tényleg úgy fejeztem be, mint ahogy kitaláltam vagy egy fél hónappal ezelőtt. Mondjuk most pont elrontom a szentimentális hangulatot, dejóleszígy!

Igazság szerint [mármint, ha van valaki, aki nem röhögött rajtam, hogy magamat is beépítettem a sztoriba] hogy nem kaptam semmiféle naplót [sőt az egyetlen küldemény, amit kaptam az a harmadikos Totó lottó eredménye volt]. Sőt, volt pofám odáig elmenni, hogy azt mondtam, bagolyfordulatával levelezek!

De szeretünk álmodozni, ugye?

Nya most, hogy tisztáztuk, milyen egy hazug disznó a drága írónő, köszönetet szeretnék mondani pár embernek:

ForYouJustLexi -nek újra az ötletet. Persze, ezen szinte mindenki elmélkedett már, de nem jutott volna eszembe megírni.

ItsssameeeTenesseee -nek a sok vote-ot meg a támogató kommentet, nagyon jól estek 💚💚

Azon kívül minden egyes olvasómnak, akik rákattintottak a 'read' gombra,  esetleg a kis csillagra odalent.

Meg a hangrögzítőnek, hogy sok zenével árasztott el írás közben.

Azon kívül apámnak, hogy volt olyan szíves és korlátozást állított be, hogy még véletlenül se legyen időm egy nap sorozatot nézni meg írni is :)

Igazság szerint ez az első rendes sztorim [az összjátékot annyira meggyűlöltem hogy nem érdemli meg a rendes sztori kifejezést], nem számítottam rá, hogy ennyi vote meg olvasás érkezik rá :'D.

Tudom, nem egy nagy durranás -nem olyan hosszú, se szövevényes- de ezt ilyennek terveztem. Afféle délutáni kávé melletti olvasmánynak.

És igen.

Itt utoljára:
Arrivederci
Lala

Mindörökké szűzTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang