🖤 9 🖤

3.2K 169 38
                                    

- I wtedy powiedział mi, że jestem wyjątkowa... Wiedziałam, że mu się podobam, oczywiście nie chce się chwalić czy coś!- z uśmiechem opowiadała Ana, o jakimś chłopaku z jej szkoły.

Dzisiaj została u mnie na noc. Moja mama dawno spała, a my jadłyśmy pomidorki koktajlowe w miseczce i oglądałyśmy; ,,The End Of The Fucking World".

Dopiero teraz zaczęłam dostrzegać jaka Anna jest pusta. Ciągle potrafi mówić tylko i wyłącznie o diecie, albo o swoich kompleksach, albo o chłopakach czy ubraniach. Sama lubię porozmawiać na te tematy, ale jednak ciągle te same historie i tematy nawijane w kółko są już  irytujące. Gdy ja próbowałam narzucić temat, odpowiadała wymijająco lub strzelała tkzw. focha- "bo jej w ogóle nie słucham".

- No dobra teraz Ty mi powiedz coś... O! Na przykład ile dzisiaj jadłaś?- uśmiechnęła się lekko swoim przebrzydłym uśmiechem.

Miałam ochotę wykrzyczeć jej coś w twarz i wyrzucić ją nawet w nocy z mojego domu albo chociaż z samego rana gdy się obudzę, ale... Czułam jakby coś mnie do niej przywiązało... Po prostu nie mogłam...

- Kromka chleba z sałatą i trzema plasterkami chudej szynki i teraz te pomidory.- westchnęłam na końcu i położyłam moją dłoń na czole.

Masakrycznie zaczęła mnie boleć głowa, co zdarza mi się już często od ponad miesiąca około.

Spojrzałam na Anę. Odsunęła pomidorki ode mnie i położyła je na stolik nocny.

- W takim razie tobie już starczy.- z zdziwienia otworzyłam usta.

- J- jak chcesz...- wyjąkałam jedynie.

Po raz kolejny uśmiechnęła się, ale gdy zobaczyła jak okropnie się czuję spoważniała.

- Coś Ci się stało?- położyła drobną, kościstą dłoń na moim ramieniu.

- Głowa mnie boli.- odparłam.- Chyba pójdę już spać.

- Jasne, nie ma sprawy.- westchnęła.- Dobranoc i pamiętaj, jutro nie jemy śniadania.

- Jak zwykle, żadna nowość. Dobranoc.- powiedziałam oschle, położyłam się i okryłam kołdrą.

Kolejnym było że już wcześniej było mi zimno, ale ostatnio znowu się nasiliło. Potrafiłam w 22°C siedzieć w grubym swetrze.

Reszta nocy minęła niby że spokojnie, ale podświadomie głęboko czułam, że niedługo coś się stanie, coś bardzo złego.

Ale dalej nie wiedziałam co...

Too Skinny [ PL ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz