Simba se podíval na Kopu a řekl: „teď jsi běž klidně hrát Kopo. Hlavně neběhej daleko." Kopa řekl: „Dobře tati neboj." Dořekl to a utíkal do savany si hrát. Simba se díval jak Kopa mizí v dáli a řekl: „Nalo nevím jestli se o něj nemám bát." Nala se na něj podívala a řekla: „Ó Simbo nejsi někdy moc ustaraný? Náhodou mi hodně připomíná tebe. Je stejný jako si býval ty." Simba řekl: „právě proto mám o něj takový strach.Vždyť víš v jakých problémech jsme někdy byli." „Myslíš v těch problémech ve kterých jsme byli většinou kvůli tobě?!" řekla Nala a zasmála se nad vzpomínkou co všechno vyváděli když byli malý. „Jen ho nech Simbo on si dokáže poradit." řekla Nala a šla do jeskyně. Simba se ještě nevěřícně koukal do dáli a pak šel radši taky do jeskyně.
~Mezitím v savaně~
Kopa si zatím hrál v savaně a chytal broučky a motýlky aby si trénoval lovení.až potom se mu konečně podařilo chytit myš.Vtom se před ním objevil lev a zařval. Kopa se lekl ale pak se vzpamatoval a řekl: „ach, Mheetu skoro se ti povedlo mě strašně vylekat." Mheetu se usmál a řekl: „ahoj kopo." Pohladil ho po hlavě. Kopa se smál a řekl: „Mheetu prosím nech toho ještě mě rozcucháš a máma se bude zlobit jak to zas vypadám." Mheetu řekl: „neboj Kopo kdyby se zlobila tak to své sestře vždy dokážu nějak vysvětlit a určitě by se nezlobila.a vlastně co teď děláš Kopo?" Kopa odpověděl: „hraju si."Mheetu řekl: „aha takže když si hraješ sám tak si se mnou nebudeš chtít hrát co?" dořekl to a usmál se na Kopu. Kopa se usmál a řekl: „Jasně že jsi chci s tebou hrát Mheetu. Přeci jen jsi můj strýc." Mheetu pověděl: „Dobře,tak mě zkus chytit." Hráli si chvilku ale pak je to přestalo bavit tak šly na Lví skálu.
~Lví skála~
Potom tedy došli ke lví skále když je Simba uviděl tak řekl: „Tak co pohrál sis Kopo?" Kopa řekl: „Ano tati hrát si s Mheetuem je zábava." Simba řekl: „Takže ses bavil to je dobře." Mheetu přišel k Simbovi a řekl: „Simbo asi přišel čas abych si šel hledat svou smečku." Když to Simba uslyšel tak si povzdychl a řekl: „Dobře když jsi myslíš že jsi připravený." Mheetu řekl: „jsem připravený to mi věř." Simba pověděl: „dobře zatím ahoj Mheetu a když budeš potřebovat tak nezapomeň že se sem můžeš kdokoliv vrátit kdybys měl třeba nějaký problém." Nala přišla za bratrem a řekla: „ahoj bráško hlavně ať se ti nic nestane." Mheetu pověděl: „Neboj Nalo nic se mi nestane." Nala se ještě k Mheetuovi přitulila, rozloučily se a Mheetu se vydal na cestu. Kopa se rozplakal a Simba řekl: „ach, Kopo neplač můj maličký." Kopa pověděl: „ale tati já nepláču jen...jen mi něco spadlo do oka." Simba řekl: „aha,no když je to takhle."ale stejně mu bylo jasné že Kopa pláče kvůli Mheetuovi.Kopa pak řekl: "Mheetu mi bude chybět. Simba řekl: "mě také Kopo ale on už musel jít tak to chodí.a teď si běž někam hrát." Kopa si setřel slzy a řekl: „tak dobře."a šel si hrát do savany. Simba se ještě jednou nevěřícně kouknul po Kopovi ale pak se na něj podívala Nala takovým pohledem jako by chtěla říct:Neboj Simbo nic se mu nestane. Simba se na Nalu usmál a šel domů.
Snad se vám tato kapitola líbila a budu ráda když mi řekněte jestli bych na tom měla něco trochu změnit nebo je to dobré. I tak jsem se snažila aby se to líbilo zatím nejdelší kapitola kterou jsem zrovna teď napsala. PS: na obrázku Nalin mladší bratr Mheetu. Ale teď zatím čauky mňauky 😄
ČTEŠ
Lví král- Simbův syn Kopa: Kopův příběh. ✔
AdventureTohle je příběh o synovi krále Simby a královny Naly - Kopy. Kopa je malý lvíček který rád zažívá dobrodružství stejně jako kdysi jeho otec. Jestli vás zajímá jeho příběh tak začněte číst a dozvíte se to. PS:Tohle je můj úplně první příběh a předem...