Zatím Kopa se svými přáteli cestoval a neměl tušení co se děje ve Lví říši.
~Lví říše~
Ve Lví říši se Vitany a Ziřiné lvice přidaly k Simbovi a Zira vysela nad běsnící řekou. Kiara jí sice chtěla pomoc ale Zira žádnou pomoc nechtěla až nakonec do té řeky spadla. Simba pak Kovua a ostatní lvice přijal mezi ně. Kiara a Kovu byli šťastní že jsou spolu.
Když ale některé lvice ze Ziřiné smečky co se nechtěly přidat k Simbovi uviděli co se Ziře stalo tak to běžely říct Scarovi.Jen Vitany z toho všeho byla nešťastná protože jako jediná nikoho neměla.
Nevěděla co má dělat tak si smutně lehla do trávy a odpočívala.
~Cizí země~
Kopa s Kasim a Jani zatím pořád procházeli zeměmi a občas si chytli nějakou tu myš aspoň na svačinu. Všichni tři byli již dospělí.
Jednou se zrovna jako obvykle procházeli po cizích savanách až Kopa zaslechl štěkotavý smích a řekl: „No doufám že se mi to jen zdálo." Jani se podívala na Kopu a pověděla: „Nezdálo Kopo my to tentokrát taky slyšeli." Jen to dořekla a ten štěkotavý smích se ozval za nimi. Oni se otočili a uviděli hyeny.
Jedna hyena k nim přišla blíž a naštvaně vyprskla: „Lvi! Co děláte v naší zemi?!" Kopa odpověděl: „Jen procházíme hyeno!" Hyena pověděla: „Co když vám to nedovolíme!" Kopa řekl: „Tak se zeptáme vaší vůdkyně a ta nám to třeba dovolí." Hyena se začala smát: „Tak o tom vážně pochybuji protože já jsem jejich vůdkyně a jmenuji se Fisi." Kopa se jí snažil přemluvit : „No tak my budem muset už jít , takže kdyby jste nás pustily?" Fisi na to řekla: „Cože? Vy si vážně myslíte že vás jen tak pustíme? Když jste vstoupily na naše území kde nemáte co pohledávat hloupý lve!" Kopa pověděl: „Jmenuji se Kopa a my klidně odejdem z vašeho území když nás pustíte!" Fisi se na něj jen nedůvěřivě podívala a řekla: „Jak máme vědět že když vás pustíme tak si nezavoláte na pomoc další lvi a nebudete nás chtít připravit o území!" Kopa už docela zoufale odpověděl: „Ale my vás nechceme připravit o území. Chceme jen projít to přísahám" „Ach, kdybych ti věřila jenže nevěřím Kopo. Na něj! Zavelela Fisi a všechny hyeny šli na Kopu.
Jani s Kasim mu přispěchali na pomoc. Jenže i oni se museli bránit před hyenami. Hyeny skočily na Kopu drápaly ho a kousaly. Kopa se neudržel spadl a praštil se hlavou o kládu až byl v bezvědomí.
Když to hyeny uviděly tak se smíchem utekly pryč. Jani s Kasim nevěděli co mají dělat až Kasi dostal nápad.
Další kapitola je tu na obrázku v médiích Fisi další obrázky smutná Vitany a dospělí Kopa,Kasi a Jani ale teď už čauky mňauky 🐱
ČTEŠ
Lví král- Simbův syn Kopa: Kopův příběh. ✔
AdventureTohle je příběh o synovi krále Simby a královny Naly - Kopy. Kopa je malý lvíček který rád zažívá dobrodružství stejně jako kdysi jeho otec. Jestli vás zajímá jeho příběh tak začněte číst a dozvíte se to. PS:Tohle je můj úplně první příběh a předem...