Na ráno se Kopa těšil protože mu táta slíbil že se půjdou podívat na východ slunce a že mu tam něco řekne. Kopa vyběhl z jeskyně a díval se jestli už slunce vychází. Slunce už vycházelo tak Kopa honem utíkal za tátou do jeskyně aby ho vzbudil. Když k tátovi doběhl tak ho zatahal za ucho a řekl: „No tak honem tati. Přeci jen jsi mi to slíbil a sliby se přeci mají plnit." Simba otevřel oči a vzpomněl si na tátu jak ho takhle někdy taky budil hlavně když po něm něco chtěl. Simba se na Kopu usmál, protáhl se zívl si a řekl: „Dobře tak jdeme." Nala se taky vzbudila a řekla: „Tak běžte vy dva." Všichni vyšli z jeskyně a Nala trochu Kopu postrčila aby šel za tátou. Vylezli až úplně na okraj hrdé skály. Simba počkal až vylezlo slunce a pak řekl Kopovy to co mu jednou říkal jeho otec: „Podívej Kopo všechno kam dopadá slunce je naše království a panování králů se podobá slunci. Jednoho dne Kopo i moje slunce navždy vyhasne. Pak budeš králem ty." Kopa pověděl: „Vše kam dopadá slunce bude opravdu moje?" Simba odpověděl: „Ano bude to tvé." Kopa se díval tam kam dopadalo to slunce když se pohledem zastavil na jednom místě a řekl: „No a co ta země kde slunce není?"Simba řekl: „Tam nikdy nesmíš Kopo!" Kopa se zeptal : „a co tam je tak nebezpečného?" Simba se naklonil ke Kopovy a řekl: „tam je země vyhnanců a sloní hřbitov může ti tam hrozit vážně veliké nebezpečí. Tam vážně nikdy nechoď!" Pak sešli z vrcholku skály a Simba vysvětlil Kopovy co je to koloběh života.když vtom k nim přiletěl zazu a řekl: „dobré ráno." „Dobré ráno Zazu. "odpověděl mu na to Simba. „Co vlastně potřebuješ?" Zazu řekl: „nic nepotřebuji pane ale královna Nala vás už hledala kde jste prý tak dlouho." Simba se zasmál a řekl: „prosím vyřiď jí že už jdeme.nemusí mít o nás strach."Zazu jen přikývl a odletěl za Nalou. Simba se pak podíval na Kopu který právě chytal brouka a řekl: „už pojď Kopo jdeme aby o nás máma neměla strach. potom jsi můžeš zas hrát." „No tak dobře tati."řekl s úsměvem Kopa a šel s tátou na Lví skálu.Za chvíli oba konečně došli ke Lví skále ze které je vyhlížela Nala. Potom k nim přišla a řekla: „tak konečně jste tady." „neboj nemusíš mít o nás strach." řekl Simba a přitulil se k Nale.
ČTEŠ
Lví král- Simbův syn Kopa: Kopův příběh. ✔
MaceraTohle je příběh o synovi krále Simby a královny Naly - Kopy. Kopa je malý lvíček který rád zažívá dobrodružství stejně jako kdysi jeho otec. Jestli vás zajímá jeho příběh tak začněte číst a dozvíte se to. PS:Tohle je můj úplně první příběh a předem...