19. Sny a noční můry.

418 10 0
                                    

   ~Lví říše~
Zatím ve Lví říši Simba pořád nedokázal dobře spát protože se mu pořád zdály noční můry o Kopovy stejně jako teď.

Malý Kopa utíkal s pláčem a volal: Mamí,tatí prosím pomocte mi někdo!” Simba za ním utíkal jak jen mohl jenže mu připadalo že se ke Kopovy moc rychle nepřibližuje. Kopa měl slzy v očích a najednou se zastavil a krčil se k zemi. Vtom za stínu vyšla Zira a řekla: „Ahoj princi Kopo!” Kopa strachy koktal: „Zi...Zi...Ziro.”  Jak uviděl Simba Ziru nemyslel na nic jiného než na to aby Kopu zachránil. Kopa pomalu strachy couval jenže za ním byli kameny a tak neměl kam utéct. Simba doběhl k Ziře a Kopovy. Zira vytasila drápy,napřáhla tlapu a řekla: „ Nashle princi!” Kopa ještě strachy zakřičel: Mamí!” Pak Zira Kopu trefila a on spadl na zem a nehýbal se. Simba vykřikl: „Né” Zira si olizovala Kopovu krev z tlapek a Simba naštvaně řekl: „Tohle ti nezapomenu Ziro! Nikdy ti to nezapomenu! Teď ti dám trest jaký si zasloužíš a to vyhnanství!” Zira rychle se smíchem, úsměvem na tváři a slovy: „Teď jsem aspoň pomstila Scara. Jsme si konečně rovni Simbo! Utekla do vyhnanství. Simba zatím objal Kopu

a s pláčem křičel: „Né Kopo Né!”

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

a s pláčem křičel: „Né Kopo Né!”

Simba se pak vzbudil z té noční můry. Oddychl si že to byl jen zlý sen,podíval se v jeskyni kolem sebe pak znovu položil hlavu a pokoušel se usnout.

~země Vyhnanců~

V zemi Vyhnanců měla Vitany také spát jenže jak se dozvěděla že je Kopa mrtvý tak měla pořád vzpomínky. Třeba jak byla jednou s Kopou u jezera a řekla: „Hele Kopo podívej se do toho jezera taky.” Tak se tam Kopa podíval a Vitany řekla: „Vypadáme jako by jsme byli jen jeden. Jako kdyby jsme k sobě měly patřit.”

Kopa se usmál a řekl: „To je pravda a kdybych tu nebyl tak by ti chyběla jedna půlka

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Kopa se usmál a řekl: „To je pravda a kdybych tu nebyl tak by ti chyběla jedna půlka.” Vitany pověděla: „Ano to ano ale to se nikdy nestane.” Kopa řekl: „Jistě že nestane Vitany já tě nikdy neopustím to slibuji.” Jak si na to Vitany vzpomněla tak se dala do pláče dokud neusnula. Jenže potom se jí zdál velmi zvláštní sen.

Ona i Kopa byli už dospělí. Vitany se na Kopu usmála a řekla: „Vždy jsem věděla Kopo že mě nikdy neopustíš.” Kopa se na ni usmál a pověděl: „Vidíš Vitany vždy jsem ti to říkal a teď se podívej jsme dospělí, máme malou dceru a jsme pořád spolu. Co víc si můžem přát.” Vitany se na něj usmála olízla mu čumáček a řekla: „Miluji tě a nedokážu tě opustit.” Kopa pověděl: „Také tě miluji Vitany a nikdy tě neopustím.” Vtom ale začal Kopa mizet,když zmizel tak Vitany se otáčela na všechny strany a volala: „Kopó! Kde jsi?” Jenže vtom se za Vitany objevil černý vír a vtahoval do sebe úplně všechno. Vitany rychle zaryla drápy do hlíny aby tam neskončila také a řekla: „Ach, ne to není dobré!” Jenže jí to hodně klouzalo nakonec se už neudržela a skončila v tom černém víru také.

Rychle se pak vzbudila z toho zlého snu a řekla: „Co? Kopo?!” Vitany byla zmatená ale pak si uvědomila že to byl jen sen a celá smutná si lehla a usnula.

Lví král- Simbův syn Kopa: Kopův příběh. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat