20. Nemáte moc na výběr!

433 11 0
                                    

~Tygří džungle~

Kopa s Kasim zatím spali v té jeskyni do které je tygři dali. Když vtom se vzbudily protože slyšely jak někdo posouvá tím balvanem kterým byl zavřený vchod do jeskyně. Pak je do očí udeřilo prudké sluneční světlo. Oni otevřeli oči a před vchodem uviděly několik tygrů v čele s Wastanim. On se na ně díval vážným výrazem a řekl ostatním tygrům: „doneste je ke mě!" Dva tygři tedy šli vzaly Kopu s Kasim, vyšli s nimi z jeskyně a dali je na zem před Wastaniho.

Pak jiní tygři před ně dali kusy masa aby aspoň něco snědli. Kopa s Kasim měli docela hlad tak se na to ihned s velkou chutí vrhli. Wastani se pak na ně jen ušklíbl a řekl: „Už vím co s vámi uděláme." Kopa polkl sousto co měl v tlamě a řekl: „Co tedy s námi chcete udělat?" Wastani odpověděl: „No řeknu vám že nemáte moc na výběr! Buď se k nám už navždy přidáte a budete nás poslouchat co řekneme jako naši no řeknu poddaní a nebo vás rovnou zabijem. Tak si vyberte i když jak už jsem říkal na výběr moc nemáte."  Kopovy s Kasim se tohle moc nelíbilo ale nakonec řekli: „Jak si přejete budeme s vámi."  Wastani se jen usmál a řekl: „Dobře tak pojďte s námi na lov." Pak se otočil a chtěl jít jenže vtom Kopa řekl: „Ale my jsme na to ještě moc malý a tak dobře to neumíme." Wastani se otočil na Kopu a řekl:  „No víš lvíčku..." Pak se zarazil, otočil se na Damua a řekl: „Jak se vlastně jmenuje?" Damu pověděl: „Jmenuje se Kopa a ten jeho kamarád se jmenuje Kasi." Wastani se znovu otočil na Kopu a řekl: „Kde jsem to skončil? Už vím! Když budete teď s námi tak nás musíte poslouchat jinak vás můžem taky zabít. Takže se radši kolikrát rozmyslete než něco řekněte jinak to nemusí skončit dobře!" Dořekl to a zasmál se. „Teď už pojďte na ten lov!"

Kopa s Kasim museli jít lovit i když nechtěli. Stejně pořádně dokázali chytat jen malé myšky. Takže když Wastani všechny tygry zavolal ať dají vše na hromadu, aby se podívali kolik toho dohromady chytily tak Kopa s Kasim jim donesly na hromadu dvě malé myšky. Tygři z toho nebyli moc nadšení ale byli rádi že je aspoň poslouchají.

Lví král- Simbův syn Kopa: Kopův příběh. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat