11. Sloní hřbitov a Temný lev

568 12 2
                                    

Ziřiny děti nechápali proč jsou ve vyhnanství. Zira s dětmi byli ve vyhnanství a tam se objevilo pár hyen co neměli Ziru rády a jedna hyena řekla: „Ahoj Ziro bav se v zemi vyhnanců a abychom nezapomněli ten pach královské krve je vážně omamný! A hlavně si kdyžtak dávej pozor na své děti nechceš přeci snad aby se jim něco stalo ne!" Dořekla to a odešli. Vitany se podívala na mámu a zeptala se: „Proč královské krve? Je snad Kopa nebo někdo zraněný?" Zira jí odpověděla: „Ne Kopa není zraněný. " Vitany řekla: „Uff,už jsem myslela..." Zira jí skočila do řeči a řekla: „Je mrtvý Vitany" Vitany byla v šoku a Nuko řekl: „Ale proč?" Vitany když se trochu vzpamatovala tak řekla: „On je mrtvý!?" Nuko pověděl: „ach,Kopo." Vitany řekla: „Kopa je mrtvý!" Dořekla to a z očí jí začaly téct slzy. Nuko se podíval na Vitany a řekl: „Vitany jsi v pořádku?"Vitany vykřikla: „Né!" A s pláčem utíkala do Lví říše. Jenže zvířata Vitany řekla: „Jdi pryč vyhnanče! Vrať se ke svým příbuzným." Zvířata zahnala Vitany zpět teď už dá se říct domů do vyhnanství. Vitany bylo ale pořád smutno po Kopovi a plakala.

Zira se na ni podívala a řekla: „Neboj Vitany však ty na něj časem zapomeneš to mi věř

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zira se na ni podívala a řekla: „Neboj Vitany však ty na něj časem zapomeneš to mi věř.Víš co půjdeme třeba na Sloní hřbitov." Vitany si z tváří setřela slzy a řekla: „Ale mami co by jsme tam dělali?" Zira řekla: „Třeba tam příjdeš na jiné myšlenky." Tak Zira se smečkou a dětmi šli až došly na Sloní hřbitov.

~Sloní hřbitov~

„Tak co Vitany máš trochu jiné myšlenky?" Zeptala se Zira. Vitany odpověděla: „No já vlastně nevím mami." Vitany se dívala po okolí ale nepřišlo jí že by tam bylo něco zajímavého. Do té doby než uviděla jeskyni. Přišla k ní blíž ale pořádně nic neviděla jaká tam byla tma. Najednou se z jeskyně ozval štěkotavý smích a vyšly z ní hyeny.

Shenzi se podívala na Vitany a řekla: „Doufám že nechutnáte stejně jak vypadáte a páchnete" Dořekla to a zasmála se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Shenzi se podívala na Vitany a řekla: „Doufám že nechutnáte stejně jak vypadáte a páchnete" Dořekla to a zasmála se. Jenže vtom se z jeskyně ozval hlas: „Shenzi nech toho a neděs je!" Vitany se podívala kdo to z jeskyně volá a najednou se ve tmě objevily zelené svítící oči. Vitany se lekla a couvala. Pak z té tmy vyšel lev. Měl tmavě oranžovou srst (Možná hnědou) černou hřívu, zelené svítící oči a na jednom levém oku jízvu.

Zira se podivila utíkala k němu a řekla: „Oh,Scare ty žiješ!Myslela jsem že jsi mrtvý

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zira se podivila utíkala k němu a řekla: „Oh,Scare ty žiješ!Myslela jsem že jsi mrtvý." Scar se na ni podíval a řekl: „Neboj Ziro naštěstí nejsem mrtvý." Zira se zeptala: „Ale jak to?" Scar jí odpověděl: „Jak mě Simba shodil ze skály ta mě některé hyeny sice poškrábaly a trochu pohryzali ale nezabily mě.S těmi hyenami co mi to udělaly tak jsem si to už vyřídil a s ostatními jsem utekl na Sloní hřbitov. Ale neboj Ziro já se Simbovi jednou pomstít to slibuji ale napřed budeme muset vymyslet nějaký plán.

Aby jsme Simbu zničily a svrhli z trůnu a když né Simbu tak aspoň nějakého dědice nebo dědičku jeho trůnu a celého království

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Aby jsme Simbu zničily a svrhli z trůnu a když né Simbu tak aspoň nějakého dědice nebo dědičku jeho trůnu a celého království. Potom by jsme vládli zase my!" Dořekl to a začal se smát.

Lví král- Simbův syn Kopa: Kopův příběh. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat