6. Proč se od nás musí držet dál?

720 14 4
                                    

Když konečně došli ke Lví skále tak Simba Kopu opatrně pustil. Kopa se pak podíval na tátu a zeptal se ho:„ Tati proč se od nás musejí ty lvice držet dát?" Simba přemýšlel jak by to mohl svému synovi vysvětlit až nakonec řekl: Kopo víš kdo byl Scar neboli jak se říká temný lev." Kopa jen přikývl. Jistě že věděl kdo to je. Kdo by taky neznal Scara. Temného lva jak o něm všichni říkají.který zavraždil svého bratra jen proto aby byl králem. Simba tedy vysvětloval dál: „Vlastně Zira byla jeho družka. Kvůli tomu že to byla jeho partnerka tak ho v jeho vládě ve Lví říši podporovala a byla šťastná že je královnou. Jenže potom jsem se stal králem já a Zira si myslela že jsem Scara v bitvě zabil já. odmítla mou vládu a mě jako krále protože podle ní měl být správně králem Scar nebo po něm jeho syn Kovu. Říkala že jsem vrah a nemám právo na to být králem. Pak na mě zaútočila a já jsem s ní musel bojovat. Naštěstí jsem vyhrál ale řekl jsem jí že když nic neudělá a bude se se svou smečkou od nás držet dál dovolím jim zůstat ve Lví říši. Jenže když jsem viděl její oči naposled byl v nich vztek,nenávist a hlavně touha po pomstě když od nás odcházela.nejhorší ale je že ho měla také teď když viděla tebe s tou lvicí a pak mě byl ten vztek,nenávist a touha po pomstě ještě větší než kdysi." Kopa smutně řekl: „Ach, to je hrozné nevěděl jsem že může být někdo tak ďábelský" Simba si povzdychl a řekl: „Bohužel může Kopo"

„Kopó!" Zavolala Nala. Kopa k ní přišel a Nala řekla: „Podívej Kopo tohle je tvá sestřička Kiara." Kopa s rozzářeným úsměvem na tváři řekl: „Jé ta je roztomilá mami. Mám ji rád a slibuji že ji budu hlídat před vším nebezpečím. Jsem teď totiž její velký bratr." Nala se na Kopu usmála a řekla: „Ano to jsi a myslím že tě má taky moc ráda." Kopa se usmíval a přitom se celý šťastný díval na svou malou sestřičku.

Lví král- Simbův syn Kopa: Kopův příběh. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat