26. Temné vzpomínky

373 10 0
                                    

Bylo ráno Kopa s Kasim a Jani se zrovna vzbudily. Jak se trochu rozkoukali tak uviděli Mohan a jednohlasně řekli: „Dobré ráno Mohan." Mohan se na ně podívala a odpověděla: „Dobré ráno. Tak co vyspali jste se dobře?" Kopa se protáhl,zívl si a řekl: „Ano to tedy vyspali." Mohan se na ně usmála: „To je dobře tak si utíkejte ale teď hrát." Všichni tři pak běžely ven si hrát. Utíkali a poskakovali až se zastavily u rokle. Podívali se ze shora dolů a Kasi řekl: „Páni to je ale hluboké." Jani se na něj zazubila a řekla: „Tak tam třeba zkus skočit a uvidíš sám jak je to hluboké" Dořekla to a zasmála se. Kasi jí tlapou štouchl do ramene a řekl: „Ach, ty jsi hrozná."

Kopa zatím přemýšlel a potichu řekl: „Rokle! Pakoně!" Kasi se na něj podíval a zeptal se: „Děje se něco Kopo?" Jenže Kopa jako kdyby ani neslyšel že mu Kasi něco řekl. Byl jako v tranzu vůbec nevěděl že někdo mu něco říká. Když vtom uslyšel:„Né!" Kopa pověděl: „Taky jste to slyšeli?" Kasi s Jani se na něj jen nechápavě dívali a mlčeli. Kopa uslyšel ty hlasy znovu: „Scare bratře pomoc mi! Ať žije král! Néé!" Kopa nevěděl proč slyší ty hlasy a proč má takové temné vzpomínky. Radši se skrčil k zemi a zadělal si ouška aby ty zvláštní hlasy už neslyšel.

Jani k němu přišla a řekla: „Víš co Kopo radši už půjdeme zpátky." Kopa vstal pokýval hlavou na souhlas a všichni šli zpět za smečkou. Když přišli zpět tak za nimi přišla Mohan a zeptala se: „Kopo proč jsi tak vyděšený?" Kopa odpověděl: „Já...já nejsem tak úplně vyděšený." Mohan se na něj podívala nedůvěřivým pohledem moc mu v tomhle nevěřila. Tak si ho tlapkou přitáhla k sobě. Začala se k němu lísat a olízla mu tvář. Kopa se uklidnil a začal spokojeně vrnět jako malé kotě. Mohan se jen usmála. On se na ni podíval roztomilým výrazem

 On se na ni podíval roztomilým výrazem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

a také se na ni nakonec mile usmál.

Lví král- Simbův syn Kopa: Kopův příběh. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat