Kopův křik zaslechla Nala vzbudila se a řekla: „Simbo to znělo jako Kopa." Simba se na ni podíval a řekl: „Ale Nalo vždyť Kopa je..." Vtom si Simba uvědomil že Kopa není s nimi v jeskyni a řekl: „Kde je Kopa Nalo?" Nala mu odpověděla: „To nevím Simbo,ale slyšela jsem jak asi na mě volá." Simba se otočil na ostatní lvice které byli už také vzhůru a řekl: „Daimo najdi Kopu. Zazu ti pomůže." Daima přikývla a řekla: „Jistě Simbo už běžím."
Dořekla to a utíkala se Zazuem hledat Kopu a Nala šla s nimi. Simba ještě v rychlosti řekl: „Ty Talo pohlídej Kiaru." Tala se na něj podívala a odpověděla: „Ano Simbo jak si přeješ."
Simba pak rychle běžel za Daimou a Zazuem. Když tam doběhl tak řekl: „Daimo našla jsi Kopu?!" Daima se na něj podívala a odpověděla: „Ano Simbo,ale asi je už pozdě." Simba se podíval na rozplakanou Nalu.
Nala držela Kopu,plakala a říkala: „Promiň můj maličký že jsem tě neslyšela dřív a nezachránila tě." Simba se podíval pak o kus dál a viděl tam ležet svou mámu. Přišel k ní jenže se ani nepohnula.
Simba se rozplakal a byl vzteky bez sebe. Podíval se naštvaně na Ziru a řekl: „Ziro co jsi to udělala Kopovy a mé mámě!"Zira si olizovala krev z tlapek a řekla: „Jen jsem si s tím spratkem hrála na schovávanou a Sarabi nám tu hru chtěla trochu překazit to je celé." Simba vztekle řekl: „Neříkáš pravdu Ziro máš drápy špinavé od krve mého syna a mé mámy!" Zira se jen usmívala a řekla: „No a co. Ty jsi mi zabil Scara teď jsme si konečně rovni Simbo." Simba pověděl: „Rovni? Rovni! Scara jsem nezabil já to hyeny. Ale Kopa ti nic neudělal a byl nevinný a moje máma taky nic neprovedla!"
Zira se začla smát a řekla: „a co chceš teď udělat Simbo? Kdyby jsi mě zabil tak bys udělal z Nuky,Vitany a malého Kovua sirotky." Simba řekl: „Dám ti něco horšího než
smrt Ziro...
Vyhnanství!" Zira naštvaně řekla: „Dobře Simbo odcházím ale slibuji že se jednou vrátím!" Simbovi lvice Ziru i její smečku zahnaly do vyhnanství.
Simba zatím plakal nad tělem Kopy a taky plakal kvůli mámě. Všichni ze smečky byli také nešťastní že o ně navždy přišly.
Nala řekla: „Prosím Simbo pojďme domů." Simba naposledy objal svou mámu a Kopu a pak všichni šli na Lví skálu.Aby Kopa i Sarabi našli svou cestu do koloběhu života a šli za ostatními zesnulými krály minulosti.
ČTEŠ
Lví král- Simbův syn Kopa: Kopův příběh. ✔
PertualanganTohle je příběh o synovi krále Simby a královny Naly - Kopy. Kopa je malý lvíček který rád zažívá dobrodružství stejně jako kdysi jeho otec. Jestli vás zajímá jeho příběh tak začněte číst a dozvíte se to. PS:Tohle je můj úplně první příběh a předem...