Kopa s Kasim a Jani pak vyšly z té jeskyně a šly dál. Jenže Kopa se už dávno chtěl vrátit zpět domů. Jenže měl strach co by tomu řekli ostatní a tak radši neříkal nic a byl pořád s Kasim a Jani. Kasi ale poznal že se s jeho kamarádem něco děje vždyť ho znal už pěkných pár let od doby co byli ještě lvíčata a jak ho našel v té poušti. Kasi se na Kopu trochu ustaraně díval a zeptal se: „Kopo děje se něco? Že vypadáš tak smutně? " Kopa se na něj otočil a odpověděl: „Né nic se neděje Kasi." Kasi mu v tomhle nevěřil a tak pověděl: „Opravdu Kopu? Znám tě vážně již dlouho a takhle smutný jsi ještě nebyl." Kopa si povzdychl: „Dobře možná že se něco děje." Pak se na chvíli odmlčel ale nakonec řekl: „Je mi smutno po domově a po mé rodině Kasi." Kasi se jen usmál a řekl: „No dobře tak já tě k nim odvedu a odkud jsi?" Kopa mu odpověděl: „Jsem ze Lví říše." „To vím kde je. Pojď Kopo zavedu tě tam." Řekl Kasi. „Ale já se nemůžu vrátit Kasi" Řekl mu na to Kopa. Kasi se na něj jen udiveně podíval a řekl: „Proč bys nemohl?" Kopa dal smutně hlavu k zemi,sklopil uši a řekl: „Protože se bojím že mě nepříjmou mezi sebe a budou naštvaní, že jsem se už předtím neukázal mezi nimi." Kasi jen s úsměvem protočil očima a pověděl: „Ale Kopo ty jsi tak naivní, já si myslím že ti to odpustí a budou rádi že jsi s nimi" Kopa se na něj podíval a řekl: „Vážně si to myslíš?" Kasi na to jen přikývl.
Jani pak dala Kopovy tlapku na rameno a řekla: „Neboj se Kopo jistě ti to odpustí." Pak dala tlapku zpět na zem. Kopa se zamyslel a nakonec řekl: „No tak dobře rychle běžíme." Dořekl to a rozběhl se, směr Lví říše. Kasi se na něj díval a volal: „ Zpomal Kopo běžíš moc rychle!" Dořekl to a běžel s Jani za Kopou.
~Lví říše
Kopa s Kasim a Jani konečně dorazily do Lví říše. Kasi se díval na krajinu a nakonec řekl: „Měj se tu dobře Kopo." Kopa se na oba otočil a zeptal se: „Počkejte vy odcházíte?"Kasi se usmál a řekl: "Ano Kopo sice Lví říše je krásná země ale já si chci užívat ještě dobrodružství a neznámo." Jani se pak podívala na Kopu a řekla: „Já bych zase ráda zůstala s Kasim a také cestovala jestli ti to nevadí." Kopa byl napřed trochu smutný z toho že jeho přátelé tam nechcou zůstat s ním ale nakonec to pochopil a řekl: „Dobře mějte se hezky" „Ty taky Kopo" Řekli Kasi s Jani společně a běželi na další dobrodružství.
ČTEŠ
Lví král- Simbův syn Kopa: Kopův příběh. ✔
AventuraTohle je příběh o synovi krále Simby a královny Naly - Kopy. Kopa je malý lvíček který rád zažívá dobrodružství stejně jako kdysi jeho otec. Jestli vás zajímá jeho příběh tak začněte číst a dozvíte se to. PS:Tohle je můj úplně první příběh a předem...