Jackson Tamam, özür dilerim. Sana sormadan direk kabul etmem hataydı.
Ama albüm satışlarımız dört katı artmışken bunu geri tepmek saçmalık olmaz mıydı? Kore'de yurt dışında olduğu gibi ünlü değiliz. Baksana birden bire nasıl da konuşulmaya başladık.
JB Kendi çabanla kazandığın fanların bizi sevdikleri ile aldığı albümler mi daha iyi yoksa sadece gay bir çift olduğumuz için mi almaları daha iyi Jackson?
Hadi bunu geçtim.
BİZ ARKADAŞIZ
İnsanların içinde öpüşeceğiz, sevgili gibi davranacağız ve olmayan cinsel ilişkimizden bir şeyler paylaşacağız.
Jackson Gerçekten beni arkadaş olarak mı görüyorsun?
JB Neyden bahsediyorsun sen Jackson? Tabi ki de seni arkadaşım olarak görüyorum!
Jackson Arkadaştan ötede olabiliriz.
JB Bu anca rüyanda olur Jackson. Anladın mı? Arkadaştan öte olmamız demek, kariyerimizin bitmesi demek.
Jackson İnsanlar bizi zaten sevgili zannediyor ama kariyerimize bir şey olmadı Jaebum. Burada çocuk kandırmıyoruz.
Neden böylesin anlamıyorum.
JB Anlamıyor musun aptal
Bu ilişki sahte olabilir ama gerçek olursa bir düşün!
Diğer üyelere zarar vermiş olacağız. Birçok yanlış anlaşılmaya neden olacağız. Onlar düz veya gay, hiç bir zaman cinsel yönelimlerini sormadım ama onların ismini saçma sapan haberlerde görmek istemiyorum.
Hatta sahte bir ilişkide olsak bile zarar verecek!
Jinyoung oyunculuk kariyerinin daha başında! Youngjae vokal anlamında çok ilerliyor ve inanıyorum ki bir gün solo albüm çıkaracak! Bambam ve Yugyeom ise çok gençler ve kariyerlerinin başlarındalar! Mark'a ne demeli? Mark 20'li yaşlarının sonlarında ve böyle saçma sapan olaylarla mı uğraşsın? Oda kariyerini ileriye taşıyacak.
Neden anlamak istemiyorsun Jackson?
Jackson Ben hiç bu yönden düşünmemiştim.
Özür dilerim.
___
●○
○●
25.895 kullanıcı beğendi
@ahgasensoftfandomdur Arkadaşlar açıklama yapılalı neredeyse bir hafta oldu ama ne bir canlı yayın, ne de bir fotoğraf vardır elimizde. Endişelenmeye başlıyorum.
1.458 yorumu görüntüle
@jacksonındonu YCMY Queen'dir.
@jbnindonu King kim aga? @jacksonındonu
@jacksonındonu NBTM KİNG BRO @jbnindonu
@exomacbistiyoruzoçsm Bir haftadır, dakika başı canlı yayın var mı? Fotoğraf atmışlar mı diye bekliyorum. SM ve JYP öz kardeşler bence. Bu kadar piçliği farklı iki insan yapamaz.
@jypyeantiyim JYP ne zaman GOT7'a adil davrandı ki zaten? Bu arada JB çok güzelsin aşkım 😍
@ycmydevrimdir Zaten YCMY gözlerimizi bayram eden eraydı
_______
ŞARKI ÇOK GÜZEL AŞIK OLDUM! <3333333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
real & fake
FanfictionLim Jaebeom ve Wang Jackson'ın hakkında çıkan söylentilerin gerçekliği sorgulanıyordu.