Sziasztok!
Hát... Ennek is eljött az ideje lol. Furcsa, hogy megint befejeztem egy könyvet, de egyik szemem sír, a másik pedig nevet (mint mindig lol).
Őszintén megmondva a bálna téma mindig is a fejemben volt az asszony miatt, de fogalmam sem volt, hogy tudnám megcsinálni egy sztoriban, így úgy döntöttem, hogy egy túlhasznált mondatot adok magamnak támpontul, aztán uccu neki.
A sztorit magát szomorúra terveztem már az elején is, de nem tudtam, mi lesz a vége. Szerintem tiszta, hogy miért lett ilyen "csúfos" a szerelmük, de ha nem, akkor itt van néhány gondolat róla.
Az elején tényleg látszott, hogy van szerelem, meg rajongás, de ahogy Minho rákapott arra, hogy milyen, ha végre megvalósul az álma, (úgymond) a háttérbe szorította Chant. Ő pedig tűrte a dolgot, hisz szerette Mint annyira, hogy hagyta neki, de egy idő után nem tudta elviselni, hogy az élete legnagyobb szerelme így semmibe veszi. Ezért döntött úgy, hogy inkább váljanak el így, minthogy egymás mellett legyenek, de mégis szenvedjenek. Hisz ha valakit szeretsz, néha muszáj elengedni - sikert akart neki Chan. És ezért tette ezt az egészet - túlságosan szerette ahhoz, hogy szenvedni lássa, s nem érdekelte, hogy közben ő sínyli meg ezt az egészet.
Minden egyes kedves szó, kritika, vote vagy csak olvasás sokat jelentett, így köszönöm azoknak, akik így cselekedtek.
Kíváncsi vagyok, mit gondoltatok a dologról, mit változtattatok volna rajta esetleg, mi lenne az, amit kihagytatok volna, stb.
Véleményt nagyon kérnék, haha (pls)Egy kis önpromó, ha már befejeztem lol, hisz aki szeretne, még sok dolgot tud tőlem olvasni:
van egy most futó minsung, changlix x minbin, oneshot könyvem és a közeljövőben indítok egy binsungot is!Köszönöm még egyszer, hogy itt voltatok, szeretlek titeket!
[remélem „találkozunk" még lol]
20191025 - 20200112
VOCÊ ESTÁ LENDO
partra vetett bálna | banginho
Fanficmert vannak olyan bálnák, amik nem tudnak lélegezni a víz alatt - mielőtt a felszínre érnének, megfulladnak. Best rankings: #1 - banginho Kezdete: 20191025 Vége: 20200112 ©halvajáró