Bölüm 19: Sevgilim

361 34 5
                                    

Eun-Shii'den...

Aradan 5 gün geçmişti. Biz 5 gündür sevgiliydik!

Sabah beni onun mesajı uyandırdı.
Bugün günlerden perşembe
Yarın karne alıyoruz
Ve yaz tatiline giriyoruz
Bu zamanda okula giden ya gerizekalıdır ya arkadaşlarıyla anlaşmıştır ya sevdiği biri vardır ya da mallığına gidiyordur.

Ama biz gitmiyorduk.
Herkes kendi alemindeydi.

Tatlı Psikopatım: günaydın pandam

Ben: günaydın aşkım
Nasılsın

Tatlı Psikopatım: yaaaaww sen aşkım de ben hep iyi olurumm

Ben: AŞKIMMMM

Tatlı Psikopatım: buluşuyo muyuz

Ben: tabiki
Hazırlanam

Banyoya girip rutin işleri hallettikten sonra şunları giydim:

Ayakkabımı bunları giydikten sonra hafif bir makyaj yaptım.
Çantamla telefonumu aldım, evden çıktım.

Ben: sevgilim ben evden çıktım

Jungkook: Günaydın sevgilimmmm!

Kafamı kaldırıp ona baktığımda kollarını iki yana açmış gülümseyerek bana bakıyordu.

Koşarak ona doğru gelip kucağına zıpladım. O da beni etrafında dönderip yere bıraktı.

Eun-Shii: Günaydın aşkım.
Jungkook: Ya o şort kısa değil mi?
Eun-Shii: Ya saçmalama da kahvaltı edelim.

Koluna girecekken o elimi tutunca bende onun elini tuttum ve yürümeye başladık beraber.

Eun-Shii: Jungkook. Ben diyorum ki yarın karne aldıktan sonra tamamen birlikte zaman mı geçirsek?
Jungkook: Olur.
Eun-Shii: Arkadaşların kızmaz mı ki? 5 gündür hep benimlesin yani.
Jungkook: Yok ya sorun değil onlar için.

-Flashback-

Jungkook sabah uyanır uyanmaz sevgilisine mesaj atmıştı. Sonrada bu hafta sık sık yaptığı gibi üzerini değiştirmiş ve telefonunu eline almıştı. Evden çıkmak için kapıya yöneldiğinde karşısına 6 kişi çıktı, hyungları.

Sert bakışlarıyla koltuğu işaret ettiler.

Yoongi: Yeter Kook! Bize hiç zaman ayırmamaya başladın.
Jin: Bana yemek yapmıyorsun.
V: Bizimle konuşmuyorsun resmen.
Namjoon: Onlara katılıyorum maknae. Onunla çok fazla zaman geçiriyorsun.
Jungkook: Ama hyung biliyorsun onu elde etmek için ne yaptığımı. Ben hep bu anı bekledim 3 yıl. Şimdiyse siz bizimle ilgilenmiyorsunuz diyorsunuz. Kızla sevgili olalı 5 gün sizinle dost olalı 5 yıl oldu. Çok normal değil mi?
Namjoon: Biliyoruz. Biz ondan ayrıl demiyoruz biraz bizle de takıl diyoruz.
Yoongi: Ya kıskanıyoruz işte Kook! Bizden çok onunla buluşunca kıskanıyoz.

TATLI PSİKOPATIM  ✴JeonJungKook✴  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin